Heggedal legesenter

Telefonnummer66 90 71 2066 90 71 ...
Trevaren 3 1389 Heggedal

Siste vurderinger av behandlere ved Heggedal legesenter

Lite imøtekommende, uforberedt.

Lege: Eirik Storaker Lappegard Skrevet

Ikke satt seg inn i journal og historikk ved første møte. Lite forståelsesfull. Virket uerfaren og hadde enkelte vurderinger jeg som spl selv stilte meg undrende til.

Meget omsorg full lege

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Har hatt Greibrokk i mange år . Byttet til en annen pga avstand da jeg flyttet i 2010 . Heldigvis fikk jeg plass igjen da jeg fort oppdaget hvilken dumhet jeg hadde gjort . Alltid følt at hans omsorg og at han tar meg på alvor . Jeg reiser gjerne de 25 milene når jeg trenger et besøk .

Utrolig dyktig og imøtekommende lege.

Lege: Sanju Sukhjender Singh Skrevet

Den beste legen jeg har hatt noen gang. Lytter, følger opp og gir rask tilbakemelding. Tenk om alle hadde vært som han. Det er ikke alle leger som ville ringt pasienten sin på en søndag og gitt prøvesvar. Alltid blid!
Så takk nemlig for å ha han som fastlege!!

Arrogant

Lege: Ingvild Roksund Skrevet

Hadde en dårlig opplevelse med henne da hun ikke hørte hva jeg sa. Hun fikk sikkelig vist at det var henne som viste best og fikk meg til å føle jeg ikke kjente til min sykdom og evner. Jeg kommer ikke tilbake dit.

Best

Lege: Sanju Sukhjender Singh Skrevet

Den beste legen! Veldig positiv. Det er lett å kommunisere med ham, han støtter alltid og skjønner alt. Prøver å finne de beste løsningene og smiler alltid :) Anbefales!