Heggedal Legesenter AS

Siste vurderinger av Heggedal Legesenter AS

Helt ok men på tide å skifte

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Hyggelig lege men de fåtall ganger jeg har hatt behov for legehjelp er det så og si umulig å få time, de siste 2 ganger har det vært noe større behov for legehjelp så måtte heller dra på legevakten, første gang tok det 2,5 uker å få time og sist gang da jeg fikk beskjed at de ihvertfall ikke hadde time den uken (ringte på en onsdag morgen). Utenom dette er jeg fornøyd men bytter legekontor nå

Fornøyd jeg...

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

En ålreit fyr og en helt grei lege. Jeg er ikke den som renner ned dørene på legesenteret, men når jeg er innom 1 gang i skuddåret føler jeg at jeg blir tatt seriøst. Greibrokk imponerer med lang erfaring, allikevel skulle jeg gjerne sett litt mer av den "gløden" yngre leger har for utfordringer i faget sitt. Senteret forøvrig synes jeg er helt greit. Men de er ikke kjent for å være veldig tilgjengelige og fleksible. Flere av mine legebesøk kunne vært løst over en telefon f.eks. Slik fleksibilitet hadde nok kuttet ventetiden betraktelig for de som virkelig trenger det Alt i alt er jeg fornøyd med Greibrokk. Men jeg bytter han ut nå på grunn av flytting.

Uengasjert og lei

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Har hatt Greibrokk i ca 25 år. Nå som jeg begynner å komme i en alder hvor jeg føler jeg trenger mer enn en som kan skrive ut resepter, bytter jeg.
Han er en god lytter, men overhodet ikke god til å følge opp det som pasienten sier.
Virker ikke som han er oppdatert på utviklingen. Videre gir han et bestemt inntrykk av å være lei av jobben. Det er ikke bra.
Jeg har null tillit til at han ville ha oppdaget om det var noe galt all den tid han bare snakker meg etter munnen og ikke tar affære.
Synd å si, men jeg tør ikke annet enn å bytte lege.

Preges av Stressa personale, Ekstreme ventetider og Leger som er ekstremt overarbeidet.

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Hmm.. Heggedal legesenter... Jeg kvier meg hver gang jeg må ned på det legesenteret. Føler en usikkerhet på om jeg vil bli tatt seriøst pga. tidligere opplevelser med Dr. Greibrokk og legesentere generelt.

Dette er et populært legesenter for personer i LAR systemet, og dessverre går det ut over legesenteret. Leger som ofte sitter i møter. Ellers er det pasienter som er så vanskelige å ha med å gjøre at de bare kan komme inn i rommet midt under legetimen din. Dette er noe jeg har sett ofte, folk som får hjelp uten time, bare fordi legen ikke vil lage en scene med denne vanskelige pasienten f.eks.

En annen ting å legge til er vel usikkerheten over hvilket humør du finner legen i når man ankommer. Noen ganger er han veldig blid, andre ganger går jeg ut av kontoret med tårer/klump i halsen å føler meg rett og slett latterliggjort.

Alt i alt anbefaler jeg Greibrokk som en Familielege. Der har jeg hørt at han er flink og har mye god tilbakemelding.

Høflig, hyggelig kar, bryr seg og følger opp.

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Vår erfaring med denne legen er av de beste, tross alle andres
meninger. gjør alt man ber han om og grei. derimot har de på legesenteret en meget uhøflig lege sekretær som svarer meget
uhøfilg på telefonen og burde ikke ha jobbet der. drar ned hele lege kontoret.