Heggedal legesenter

Telefonnummer66 90 71 2066 90 71 ...
Trevaren 3 1389 Heggedal

Siste vurderinger av behandlere ved Heggedal legesenter

En som virkelig bryr seg?

Lege: Ingvild Roksund Skrevet

Ung, vakker og forhåpentligvis en som er opplært på den nye måten og ikke sitter fast i ett legetidskrift fra 80-tallet. Er gjerne mer åpne og mindre fordomsfulle enn mange eldre leger kan være.
Håper bare ikke hun er livredd for å skrive ut en medisin som virker og gjerne vært på markedet en stund og pasientene stoler på, fremfor nye sukkerpille medisin.
Men førsteinntrykk er veldig bra og håper hun finner seg godt til rette her i Heggedal.

En uvanlig fastlege

Lege: Ingvild Roksund Skrevet

Hun er ung, åpen, engasjert og kunnskapsrik. Hun gir meg god tid, og hun setter meg som pasient i sentrum. Hun er mer lyttende enn de fastleger jeg har hatt tidligere. Hun er åpen for alle typer behandlinger, som gir gode resultater for meg. Jeg gleder meg til å ha henne som fastlege i årene fremover, og har full tillit til henne.

Vikar for Dr. Bang.

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Thor Ivar Greibrokk, har alltid vært der når min fastlege, Dr. Bang. Ikke var tilstede. Men nå er ikke Dr. Bang. Blant oss mer. Jeg vurderer sterkt å bytte til dr. Greibrokk. Og jeg har brukt Heggedal legesenter siden det åpnet. Det er et solid legesenter. Men desverre er det en legesekretær som ikke burde ha jobbet der. Hun viser tydelig h en hun liker og veldig tydelig h en hun ikke liker. Ja det er mange LAR pasienter der. Men så var de en av de første til å ta imot LAR pasienter. Man blir stigmatisert nok h er dag i LAR systemet. Om man ikke skal bli det pga. En legesekretær. Jeg ringte dit og hadde et spørsmål. Og jeg fikk ikke snakke med legen. Men måtte ta det med henne. Og jeg gråt etterpå når jeg oppdaget at hun hadde vridd på h det ord jeg hadde sagt. Hun har og best meg om å bytte legesenter! Da jeg ikke lenger bor i Asker men i Oslo. Og jeg har ikke gått til noen annen lege i hele mitt liv. Så nå prøver jeg med De. Greibrokk og ber han om å hjelpe meg å finne en annen lege som kan hjelpe meg. Uansett fornøyd . Unntatt med en legesekretær.

Vil aldri noensinne bytte!

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Kom til Greibrokk første gangen i 1989. Fantastisk fastlege. Bodde i Asker. Flyttet til Oslo. Flyttet til Hemsedal. Flyttet til Setesdal. Bor nå 25 mil fra Heggedal. Har aldri vurdert å bytte fastlege pga. avstanden. Verdt reisen. Hver gang. Uten unntak. Tak(k).

trygg og kunnskapsrik

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Jeg har brukt dr. Greibrokk som lege i 20 år, og er svært fornøyd. Føler meg trygg og ivaretatt av en lege som bryr seg.
Greibrokks lange erfaring er for meg betryggende, og jeg vil ha ham som fastlege framover også.