Heggedal legesenter

Telefonnummer66 90 71 2066 90 71 ...
Trevaren 3 1389 Heggedal

Siste vurderinger av behandlere ved Heggedal legesenter

Dyktig lege med bred erfaring. Man føler seg ivaretatt hos Dr. Greibrokk

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Jeg har brukt Heggedal Legesenter i 15 år. Da jeg flyttet fra Heggedal var det for min del en selvfølge å ikke bytte legekontor. Heller kjøre til Heggedal for trygg uklanderlig behandling. Ja, lang ventetid på tlf. men ringer man ikke konsekvent på Mandag morgen som alle andre er ikke det så rart. Ett fantastisk legesenter med Pilarene Greibrokk og Bang ved roret.

Helt ok men på tide å skifte

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Hyggelig lege men de fåtall ganger jeg har hatt behov for legehjelp er det så og si umulig å få time, de siste 2 ganger har det vært noe større behov for legehjelp så måtte heller dra på legevakten, første gang tok det 2,5 uker å få time og sist gang da jeg fikk beskjed at de ihvertfall ikke hadde time den uken (ringte på en onsdag morgen). Utenom dette er jeg fornøyd men bytter legekontor nå

Uengasjert og lei

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Har hatt Greibrokk i ca 25 år. Nå som jeg begynner å komme i en alder hvor jeg føler jeg trenger mer enn en som kan skrive ut resepter, bytter jeg.
Han er en god lytter, men overhodet ikke god til å følge opp det som pasienten sier.
Virker ikke som han er oppdatert på utviklingen. Videre gir han et bestemt inntrykk av å være lei av jobben. Det er ikke bra.
Jeg har null tillit til at han ville ha oppdaget om det var noe galt all den tid han bare snakker meg etter munnen og ikke tar affære.
Synd å si, men jeg tør ikke annet enn å bytte lege.

Meget fornøyd!

Lege: Sanju Sukhjender Singh Skrevet

En sympatisk og dyktig lege som jeg kan anbefale til alle! Jeg føler at jeg blir tatt seriøst og møtt med respekt, og at han har et genuint ønske om å hjelpe.

Preges av Stressa personale, Ekstreme ventetider og Leger som er ekstremt overarbeidet.

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Hmm.. Heggedal legesenter... Jeg kvier meg hver gang jeg må ned på det legesenteret. Føler en usikkerhet på om jeg vil bli tatt seriøst pga. tidligere opplevelser med Dr. Greibrokk og legesentere generelt.

Dette er et populært legesenter for personer i LAR systemet, og dessverre går det ut over legesenteret. Leger som ofte sitter i møter. Ellers er det pasienter som er så vanskelige å ha med å gjøre at de bare kan komme inn i rommet midt under legetimen din. Dette er noe jeg har sett ofte, folk som får hjelp uten time, bare fordi legen ikke vil lage en scene med denne vanskelige pasienten f.eks.

En annen ting å legge til er vel usikkerheten over hvilket humør du finner legen i når man ankommer. Noen ganger er han veldig blid, andre ganger går jeg ut av kontoret med tårer/klump i halsen å føler meg rett og slett latterliggjort.

Alt i alt anbefaler jeg Greibrokk som en Familielege. Der har jeg hørt at han er flink og har mye god tilbakemelding.