Heggedal legesenter

Telefonnummer66 90 71 2066 90 71 ...
Trevaren 3 1389 Heggedal

Siste vurderinger av behandlere ved Heggedal legesenter

Kunnskapsrik og empatisk lege.

Lege: Eirik Storaker Lappegard Skrevet

Eirik er en utrolig bra lege. Han tar seg alltid god tid, noe som kanskje er årsaken til at han av og til er forsinket. Jeg har alltid følt meg tatt på alvor, uansett hvilken problemstilling jeg har kommet til legekontoret med. Eirik er spesielt flink når det kommer til psykiatri, både i forhold til medisiner og psykiske lidelser i seg selv.

Utrolig behagelig og flink lege

Lege: Sanju Sukhjender Singh Skrevet

Singh er en lege som er oppriktig interessert i pasienten sin. Han er kunnskapsrik og behandler pasienten med respekt.
At han er humoristisk og ler mye er også et pluss :)
Anbefales virkelig!

Fantastisk lege

Lege: Annette Bentsen Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med legen min, hun er empatisk, lytter, gir utrolig gode råd og det virker som hun oppriktig bryr seg og setter seg inn i situasjonen. Jeg har aldri noe problem med å få time, få tak i henne eller å få hjelp til det jeg trenger hjelp med. Føler meg trygg og ivaretatt. Annette anbefales på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sanju Sukhjender Singh Skrevet

En fantastisk og kunnskapsrik lege.
En vennlig og tillitsfull lege som jeg har gått til behandling for mine mange plager siden 2015.
Tusen takk og lykke til videre...

Har stort forbedringspotensiale

Lege: Annette Bentsen Skrevet

Første time virket hun som en som var nøye og gikk igjennom journalen nøye og ønsket å bli kjent med pasienten.

Da jeg kom tilbake endre synet mitt seg helt og jeg følte at hun ikke tar mulige symptomer og ønsker på alvor. Hun sier at kostholdet mitt kan skape mangelsykdommer, som vil ta opp viktigere pasienters mulighet til å dra til legen. Fikk ikke ta blodprøver på første legetime fordi det koster penger for samfunnet, så måtte komme tilbake til en ny legetime når ting ikke forbedret seg, slik at jeg fikk tatt blodprøver.

Hadde hun samarbeidet og lyttet bedre til pasienten, så ville opplevelsen vært en helt annen.