Heggedal legesenter

Telefonnummer66 90 71 2066 90 71 ...
Trevaren 3 1389 Heggedal

Siste vurderinger av behandlere ved Heggedal legesenter

Meget hyggelig lege.

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

All ros,
Vi har hatt med Greibrokk og gjøre i et flere års sykdoms tilfelle, og det har hele tiden vært en fornøyelse.
Meget hyggelig og lett doktor å ha med å gjøre.

Dedikert og empatisk

Lege: Annette Bentsen Skrevet

Veldig dedikert og lytter godt på ønsker og bekymringer. Den eneste fastlegen jeg har møtt som tar seg tiden å gå sammen med pasienten igjenom hele journalen sammen fra tidligere leger for å være sikker på at alt stemmer. Ekstraordinært proaktiv og trøstende i tilfellen der diagnosen er svår å finne og gir ikke opp. Anbefales!

Nedlatende og hensynsløs

Lege: Annette Bentsen Skrevet

Opplevde henne som svært nedlatende rundt et sårbart tema. Hun var også veldig lite konsekvent i det hun sa, som førte til mer usikkerhet. Virker som hun prater imens hun tenker, og har ikke velvalgte ord. Hører ikke på det jeg sier, men fortsetter å formane fra sitt inkonsekvente syn. Sitter også bakoverlent på stolen, med armene i kors, når hun prater. Den holdningen gir ikke inntrykk av empati eller medmenneskelighet. Anbefales ikke

Har ett svært solid inntrykk av legen min.

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Han er hardt-arbeidende og kommer alltid i lett jogge-tempo for å hente deg på venterommet.
De få minuttene en har til rådighet under en legetime forvalter han svært konstruktivt vær gang, uten at det går på bekostning av å være imøtekommende og lyttende.

Han har mange års erfaring, og jeg har inntrykk av at han oppriktig motiveres av å kunne bruke erfaringen sin til å hjelpe andre mennesker med smått å stort.

Etter mer enn 30 år, med ganske gjennomsnittlig hyppighet på legebesøkene mine, så har jeg faktisk ikke en eneste dårlig erfaring.

Nå har selve legesenteret modernisert seg også, og de tilbyr videokonsultasjoner. Noe som er helt genialt for mange av de "vanlige" henvendelsene til legen sin.

Veldig bra

Lege: Annette Bentsen Skrevet

Visste hva hun snakket om, løste det "akutte" problemet og gav gode råd. Måtte vente litt etter avtalt tid, men sånn er det når man tar seg tid til pasientene. Heller det enn stress, mas og dårlig tid. Lokalene trenger oppfølging men det er vel Tandbergs bord.

Ellers er jeg litt skeptisk til "ratinger" som dette da de pasientene som ikke får det de vil ha vil skrike høyest, mens de som er fornøyd stort sett holder kjeft.

Hvis det kunne vært et forbedringsønske fra meg ville det vært at sentralbordet var åpent 1 time før legene starter dagen.