Vestre Aker Legesenter

Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vestre Aker Legesenter

Meget duktig!

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Oerhört duktig och närvarande. Känner mig trygg på hans fagliga kompetans och han följer allitd upp. Om det är stressigt på kontoret, tar han ändå sig tid att lyssna och undersöka ordentligt. Han är alltid hyggelig och jag känner mig väldigt gott omhändertagen.

God og blind lege, men nesten aldri får time hos henne.

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Først, er det nesten umulig å få tak i noen over telefon, noen ganger, tar det over en halv time i kø!
Når de svarer endelig, er det ikke alltid hyggelig og høflig svar/tone som blir brukt.
Det tar tid, lang tid for å få en time hos Jannicke (opptil noen måneder), og som vanlig, får du (ikke et valg), og blir satt opp med en annen lege innen dette legekontoret.
Får aldri svar fra lab eller resept fornyelser eller noe annet, da bør du ringe selv (og bli klar for å stå i kø).

Flink og hyggelig

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Hadde Jannicke som fastlege en periode innimellom permisjonene hennes, da jeg slet med depresjoner og energitap. Fikk mye god hjelp og gode brev og henvisninger til NAV og DPS.

En god lege

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Jannicke Fredriksen er en god lege, veldig imøtekommende, tar deg på alvor. Hun har et hyggelig vesen, og tar seg tid til å høre og snakke. Et stort minus er at hun er slurvete med tiden, så det har hendt at jeg har måttet vente nesten en time. Dessuten er helsesekretærene der helt grusomme.

Alt i alt anbefaler jeg legen, men synes det er negativt med somlingen.

Ikke helt fornøyd

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Er blid og imøtekommende, men lite allsidig kompetent. Flink med de typiske "kvinneproblemene", men utover det har jeg fått lite hjelp. Lite tiltak til å komme med løsninger.Følger heller ikke opp behandling.

I tillegg er en av de som jobber i resepsjonen, en av de mest ufordragelige helsesekretærene jeg noen gang har møtt på. Diskresjon er ihvertfall et fremmedord.