Tveita Legesenter

Tlf: 22 76 19 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Tveita Legesenter

Fantastisk

Lege: Torill Andersen Skrevet

Brukt Torill i mange år, grundig,flink, lyttende, faglig dyktig, ikke mins empatisk. Bruker alltid den tiden pasienten trenger. Noe forsinket, men det spiller ingen rolle, det kommer alle til nytte en gang.

Trygg, empatisk og dyktig

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med Kerekes og kan anbefale henne varmt. Hun har vært oppmerksom og nøye, og hun har konsekvent vært godt forberedt til hver time. Jeg har opplevd at hun har tatt seg tid til meg selv i travle perioder.

Hun har lest meg godt og tatt meg på alvor, også når jeg har underkommunisert eller bagatellisert symptomer, alvorlighetsgrad og bekymringer. Jeg har gått til henne med alt fra forkjølelse til psykiske plager, og jeg har alltid fått den samme rolige, varme og imøtekommende behandlingen. Dette, i tillegg til en resepsjon med dyktige, varme og hyggelige ansatte, har gjort at jeg beholdt dette legekontoret selv med lang reisevei. Det har vært enkelt å få ny time, også "hastetimer". Det er ofte litt lang ventetid og forsinkelser før en slipper til, men det er verdt det når en vet at en blir så godt ivaretatt.

Tidligere flink lege

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Jeg har hatt Zahid siden Teigen sluttet, og har vært veldig fornøyd med han som lege Jeg har opplevd at han har tatt meg på alvor og at jeg har blitt hørt. Dessverre er ikke dette en opplevelse jeg lengre sitter med når jeg er hos Zahid. Det virker som han er meget lei av jobben, og at han ikke hører hva jeg sier / tar meg på alvor. Jeg sitter med en følelse av å være hypokonder eller til bry ved besøkene. I tillegg er han alltid for sen. Jeg har sittet flere ganger på legekontoret, og han har kommet på jobb ti minutter senere enn min legetime skulle begynt.

Dyktig fastlege

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Nesbakken tok en full helsesjekk første gang jeg var hos han, det har jeg aldri opplevd hos andre fastleger. Han følger opp og spør alltid de riktige spørsmålene når jeg er hos legen. Jeg blir alltid tatt på alvor og han følger opp helhetlig. Han er en bra samtalepartner om vanskelige ting. Jeg anbefaler han på det sterkeste.

Trygg og imøtekommende

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Har gått hos Zahid siden Teigen sluttet ved Tveita legesenter. Føler vi har opparbeidet et godt pasient/legeforhold. Han tar seg god tid (derfor forsinkelse) men det er ok.
Raskt time og medisiner ved bruk av SMS-tjeneste. Tar meg på alvor, lytter og gir bra informasjon. Utrolig service når det gjelder. 👏Tommel opp 👍

Ikke flink

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Jeg har vært bare 2 ganger,men følte meg ikke bra hos han,ikke fornøyd med han.Han hilser høflig,men begynner å være litt arogant på kontoret sitt,har dårlig tid og viser ikke interesse i det som jeg sier.For han ser det ut som en bagatel og for meg er det en alvorlig ting.Hade noe problemer med allergi gjennom livet mitt og hadde store problemer med allergi på kroppen i de siste 3 år.Jeg sa at det er veldig kjedelig fordi jeg vet ikke hvor allergiene kommer fra.Legen gjørde noe allergi prøve gjennom blod til meg,men det var det.Fant ikke noe den gangen.Etter kort tid så kom jeg igjen med samme type allergi,gitt meg tableter og det var det.Sendte meg ikke hos en spesialist som jobber mer med allergier og som kanksje kan udersøke mer hvor kommer mine allergiene fra.Og jeg sa til han at det er plagsomt og kjedelig å gå sånn og å vite ikke hvorfor har jeg det eller hvor kommer det fra.Ville gjerne vite,så at jeg kan beskytte meg.Han sa at allergier kommer for forskjellige grunn.Men da er det kanskje greit å undersøke det,synes jeg.Da bestemte jeg å slutte hos han og å gå hos en annen som skal kanskje vise mer forståelse for meg som pasient og for problemene mine.

Dyktig lege

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Veldig flink lege. Hyggelig lege som tar deg på alvor. Han går rett på sak men tar seg allikevel alltid tid til å høre på hva du sier, undersøker nøye og tar alle nødvendige prøver/undersøkelser på eget initiativ uten at du som pasient trenger å mase eller foreslå hva som må sjekkes/gjøres. Han forstår raskt hva du trenger, enten det gjelder behandling, henvisning, resept eller sykemelding. Beste allmennlegen jeg har vært borti - såpass at jeg gruer meg til å bytte når jeg etter hvert skal flytte ut av byen.

Flott og forståelsesfull lege

Lege: Torill Andersen Skrevet

Føler at Torill alltid tar seg tid til å lytte og forstå det jeg vil snakke om.
Skal godt gjøres å få en så fin lege!

Fantastisk Lege

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Utrolig flink til å høre, og møte med løsning. Evig koselig type. Ingen leger kan sammenliknes med denne karen.

Flink lege - Virker kunnskapsrik

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Grundig, sikker og tillitvekkende lege. Han er rask til å finne rett diagnose og behandlingsmetode, og forteller meg det jeg trenger å vite.

Flott fastlese

Lege: Torill Andersen Skrevet

Er 33 år gammel mann, hatt Torill som fastlege i 33 år.

Veldig fornøyd, alltid fått sykmelding når jeg har trengt det. Fått henvisning til det jeg trenger og ved akutt time har jeg ALLTID fått time samme dag eller maksimalt påfølgende dag.

Er veldig glad i Torill Andersen.

Håper han mister lisensen!

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Dette må være den verste legen jeg noensinne har vært borti. Legetimen startet med at han satte seg ned i stolen og sa "Ja, det var noe svimmelhet og noe P-piller og noe greier, var det ikke?". Dette var helt feil, så det viser jo bare at han ikke har gjort hjemmeleksa si og bare fant på noe der og da fordi jeg så ut som en jente som sikkert kom pga. svimmelhet og p-piller!

Videre da jeg begynte å fortelle om plagene mine (som hjalt hjertet) reiste han seg opp før jeg hadde snakket ferdig og sa "ta også flytt deg litt så jeg kan sjekke deg". Da brukte han stetoskopet sitt og blodtrykksmåleren for så å konkludere med at ingenting er galt med hjertet mitt.

I 2016 er det altså sånn at bedre utstyr enn stetoskop og blodtrykksmåler, nei det har vi ikke!

I tillegg var han direkte frekk og antydet at jeg ikke snakket sant fra første sekund jeg satte meg i stolen. Det virket som om han ville ha meg ut derfra så fort som mulig. Ikke stilte han et eneste spørsmål, eller prøvde å komme til bunns i det. Han mente rett og slett at 10 sekunder med pulsmåling var nok behandling.

Håper han aldri behandler en pasient igjen. Jeg begynte til og med å gråte i stolen fordi han var så uhyggelig og tok meg så lite seriøst. Bortkastet tid og penger å gå til han rett og slett!

Misfornøyd

Lege: Torill Andersen Skrevet

Utrolig dårlig og uinteressert med å forstå hva pasienten har problemer med skjekker ikke ordentlig !!!!!

Høflig, lyttende og faglig dyktig

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Jeg har kun vært pasient hos dr Zahid noen måneder og føler at jeg har truffet fastlegen for meg. Han er faglig dyktig, tar seg tid, undersøker og rekvirerer blodprøver om nødvendig. Har vært heldig, ingen venting, men så ber jeg alltid om hans første time.

Viser liten forståelse og empati

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Har hatt han som fastlege lenge, men nå er nok nok. Har aldri vært helt fornøyd. Han hilser høflig, men så klimprer han i vei på dataen, han har liten tid til å lytte. Jeg følte meg mer i veien og til bry. Virker lite løsningsorientert. Har nå byttet fastlege, jeg skal aldri mer til denne legen!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Imøtekommende, høflig, Vennlig. Hører på meg.Hjelper meg mye, og svarer på alle "dumme" spørsmål. Alltid blid. Undersøker nøye ved konsultasjoner etter hjerneslaget.

Dyktig, og trygg lege.

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

I tillegg er han svært hyggelig. Har vært min fastlege I flere år, og jeg er veldig fornøyd med hvordan han møter meg som pasient. Dessuten synes jeg han kommuniserer veldig godt med barnet mitt.

En lege jeg er fornøyd med

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

En lege som er der, når det virkelig er behov. Tar meg på alvor. Følger opp, når noe skurrer. Det tok litt tid å få god kontakt, men det er bra nå.

Helt super!

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Opplever Dr Kinga som empatisk og lyttende. Har følt meg veldig ivaretatt av henne. Ingenting å utsette. Beholder henne selv om jeg har flyttet ut av Oslo en stund til.

Ubehagelig

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Lot meg ikke ha en av mine nærmeste tilstede i rommet da jeg ville ha en gynekologisk undersøkelse, da jeg synes dette er ubehagelig, spesielt med mannlig lege. Dette ble ikke tatt hensyn til. Jeg tok ikke undersøkelsen og har nå byttet lege, da jeg finner det merkelig at dette ikke var ok fra legen sin side.