Tveita Legesenter

Telefonnummer22 76 19 5022 76 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av Tveita Legesenter

Veldig snill og posotiv lege faglig dyktig

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Zaid er en dyktig lege både fagmessig og kontrolert når det gjelder oppfølging han kjenner sine pasienter veldig godt. Ikke av den typen som kun skriver på pc’n.Er altid blid og lett å komunisere med.Eneste negative er lokalet trenger en real oppussing.

Trygg

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

En meget hyggelig og dyktige lege som gir stor tillit som følger opp hundre prosent som jeg anbefaler sterkt

Tar seg tid til pasienten

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Har hatt Zahid som fastlege siden Teigen sluttet, og er veldig fornøyd. Jeg føler han tar seg tid med pasientene, og derfor synes jeg det er helt greit at han tidvis er grundig forsinket. Neste gang trenger kanskje jeg den ekstra tiden. Han gir raskt tilbakemeldinger etter prøvetakinger etc. Han har også fungert bra som lege for sønnen min.

Dyktig lege.

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Jeg har hatt ham som fastlege i over to år. Perioder med hyppige besøk pga kronisk sykdom. Jeg syns han er veldig flink til å ta mine spørsmål seriøst uansett hvor rare de kan være, og han undersøker og følger opp. Han virker kanskje litt morsk i begynnelsen men han er ganske festlig! Han tar seg tid og stresser ikke, noe som kan bety at man må vente litt- men det gjør ingenting.

Trygg og flink lege.

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Jeg har hatt som fastlege i mange år,og er fornøyd. Jeg er hos han ganske ofte og vi tar alltid en liten oppdatering om livet generelt. Sjelden forsinket,i tillegg at han tar seg tid. At han sitter og noterer på daten tar jeg som et godt tegn,da han ofte ser opp og møter blikket mitt. En fastlege jeg anbefaler.