Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av Tveita Legesenter

Flink og dyktig lege

Lege: Torill Andersen Skrevet

Jeg har hatt Toril som lege siden jeg flyttet til Oslo i 2012, og jeg er kjempe fornøyd. Hun er lett å prate med og tar alltid seg tid til å lytte. Hun sjekker opp og henvise ved behov. Litt forsinket men ellers veldig flink og imøtekommende. Anbefales!!!

Flink og koselig

Lege: Torill Andersen Skrevet

Torill er an dyktig lege. Hun tar seg tid og lytter til hva du har å si. Alltid hyggelig. Både jeg og min mann er er veldig fornøyde.

Flink med oppfølging

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Bruker tid på å lytte til pasienten. Har du ekstra spørsmål, spanderer hun tid på å høre. Er flink med tilbakemelding. Er plagen kritisk, finner hun en rask time til pasienten, Vi ble overført til henne pga at vår fastlege hadde sluttet. Har vært fornøyd med å ha hatt henne som fastlege for meg og barna. En liten minus er ventetid ifht. avtalt time kan bli lang noen ganger. Dette kan hun bli bedre på.

En trygg og god lege

Lege: Torill Andersen Skrevet

Har brukt Torill Andersen i flere år. Hun er god til å lytte, sjekker godt og sender videre når det er behov.
Pga flytting måtte jeg dessverre bytte fastlege, men kommer til å savne henne, da hun fulgte opp og jeg følte stor trygghet ved å ha henne som fastlege.

Sympatisk og moderne lege

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Jeg får hans fulle oppmerksomhet. Han lytter og han kommer med forslag til behandling. Det er mulig å diskutere forskjellige løsninger med ham. Det er min tredje fastlege og den beste.