Tveita Legesenter

Telefonnummer22 76 19 5022 76 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av Tveita Legesenter

Med diagnose som er langvarig blir det ikke tatt på alvor

Lege: Torill Andersen Skrevet

Jeg har hatt Torill som fastlege siden jeg ble født! Er 18 år gammel nå, og var ikke helt fornøyd. Jeg begynte å få plager som påvirket hverdagen min veldig. Hadde magesmerter, og andre diagnoser. Jeg var innom fastlegesenteret hver uke. Ble bare verre og verre, og føler ikke at jeg fikk hjelp i det hele tatt! Måtte derfor bytte fastlege

Vennlig og faglig sterk

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Tar deg på alvor og stiller gode kontrollspørsmål. Er opptatt av å hjelpe og strekker seg langt for pasienten.

Super legen

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Har hatt Kinga siden hun kom til tveita legesenter. Hun har støttet meg og mine barn i alle år, med store og små hendelser i årenes løp. Hun har alltid tid til å lytte, å har nok sørget for at noen har fått ventetid. Spørsmål blir alltid besvart, via sms eller tlf etter kontortiden. Flyttet langt avsted, men kommer aldri til å bytte! Hun vet alt om meg, å husker alt, føler meg trygg og i varetatt. Hun er helt super med barna som har legeskrekk. (Grusomt møte m legevakt, skremte vettet av en av dem) kinga tok det seriøst, å nå er barnet trygg igjen. Ventetid blir det, men Kinga tar seg tid til å lytte! Å da er det vært det!

Trygg, kunnskapsrik og gir tillit

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Jeg er meget fornøyd med fastlegen min. Han har henvist med flere ganger videre i systemet til hjelp for meg. Dr. Odd Arne Nesbakken er lette å snakke med og skaper tillit etter kort tid hos han. Jeg kan anbefale doktoren til andre-

Veldig snill og posotiv lege faglig dyktig

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Zaid er en dyktig lege både fagmessig og kontrolert når det gjelder oppfølging han kjenner sine pasienter veldig godt. Ikke av den typen som kun skriver på pc’n.Er altid blid og lett å komunisere med.Eneste negative er lokalet trenger en real oppussing.