Tveita Legesenter

Telefonnummer22 76 19 5022 76 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av Tveita Legesenter

Dyktig lege.

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Jeg har hatt ham som fastlege i over to år. Perioder med hyppige besøk pga kronisk sykdom. Jeg syns han er veldig flink til å ta mine spørsmål seriøst uansett hvor rare de kan være, og han undersøker og følger opp. Han virker kanskje litt morsk i begynnelsen men han er ganske festlig! Han tar seg tid og stresser ikke, noe som kan bety at man må vente litt- men det gjør ingenting.

Trygg og flink lege.

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Jeg har hatt som fastlege i mange år,og er fornøyd. Jeg er hos han ganske ofte og vi tar alltid en liten oppdatering om livet generelt. Sjelden forsinket,i tillegg at han tar seg tid. At han sitter og noterer på daten tar jeg som et godt tegn,da han ofte ser opp og møter blikket mitt. En fastlege jeg anbefaler.

Fantastisk

Lege: Torill Andersen Skrevet

Hun har en egen evne til å lytte. En genuin interesse for personen og for å finne løsninger som kan fungere. En fantastisk lege.

En lege som lytter til deg

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Kunnskapsrik lege, som lytter til det som du sier til henne. Samtidig - ikke redd til å henvise til spesialister hvis hun er usikker.

Utrolig fantastisk

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Kinga Kerekes er fastlegen til hele familien. Hun håndterter alltid godt vår helsesituasjon. Hun er dyktig, grundig og rolig. Jeg får alltid legetime hos henne senest dagen etter jeg ber.
Hun tar oss på alvor og vi får tilbakemelding om alle resultatet. Det er lett å ta kontakt med henne via helserespons, vanligvis svarer hun innen 2 timer (særlig hvis det gjelder barn).
Vi er svært fornøyde med henne og vil alltid bytte fastlege.