Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Tveita Legesenter

Ny fastlege. Ikke fornøyd med ventetiden

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Veldig lang vente tid måtte vente over 1 time på min time dette går ikke i lengden da man har andre avtaler..

Dyktig, kan anbefales

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Beste fastlege av de jeg har hatt. Opplever Dr. Zahid som effektiv, kort og konkret. Gir meg hjelp raskt og enkelt, og tar pasienten alvorlig. Legen er vennlig og oppleves tilgjengelig. Følger opp oppringninger osv. I og med at jeg foretrekker en lege som lytter og fikser problemet uten så mye «om og men» passer han for meg. Men jeg ville ikke valgt denne legen om jeg var en person som trengte mye medfølelse eller respons. Da passer kanskje noen andre bedre for deg.

Synes forøvrig alle ansatte på legesenteret er milde, hyggelige og behjelpelige. Jeg har alltid vært fornøyd med Tveita legesenter.

Vennlig, seriøs og imøtekommende

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Super lege! Hun er hyggelig og varm, lyttende og seriøs, men samtidig effektiv. Jeg bytter nå bare fordi jeg har flyttet og får lang reisevei. Anbefales.

Å bli ivaretatt.

Lege: Torill Andersen Skrevet

Torill Andersen har vært fastlegen min i over 20 år. Henne stoler jeg på. Alltid forsinket, men tar seg alltid god tid. Jeg flyttet fra Haugerud til Bærum for ti år siden, men jeg beholdt henne som lege. De siste to årene har hun behandlet meg mer enn de 20 foregående.Terningkast 6 fra meg.

Lite forståelsesfull

Lege: Torill Andersen Skrevet

Lytter lite og og skyver plager under teppet. Forsøker å gjøre konsultasjonen kort og rusher igjennom timen. Nekter å ta plagene dine seriøse å må mase på henne om videre henvendelse.