Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tveita Legesenter

Å bli ivaretatt.

Lege: Torill Andersen Skrevet

Torill Andersen har vært fastlegen min i over 20 år. Henne stoler jeg på. Alltid forsinket, men tar seg alltid god tid. Jeg flyttet fra Haugerud til Bærum for ti år siden, men jeg beholdt henne som lege. De siste to årene har hun behandlet meg mer enn de 20 foregående.Terningkast 6 fra meg.

Lite forståelsesfull

Lege: Torill Andersen Skrevet

Lytter lite og og skyver plager under teppet. Forsøker å gjøre konsultasjonen kort og rusher igjennom timen. Nekter å ta plagene dine seriøse å må mase på henne om videre henvendelse.

Alltid forsinket

Lege: Torill Andersen Skrevet

Virker ganske uinteressert når jeg forteller om mine smerter. Uvillig til å sende meg videre til undersøkelser, og svært vanskelig å få henvisninger ved første gangs forespørsel. Jeg sterke smerteanfall, men det virker ikke som hun tar meg på alvor. Foreslår ingen behandling eller andre medisiner... trim hjelper ikke for alle plager. Hun er blid og hyggelig, men svært uinteressert. Jeg må nok bytte lege.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Trygg og kunnskapsrik lege som jeg har full tillit til. Føler meg trygg og godt ivaretatt. Har blitt godt fullt opp ang. Kreftdiagnosen.

En fantastisk lege

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Dr. Kerekes er en lege man kan stole på. Hun lytter alltid på meg og henviser meg videre når hun ikke kan finne årsak. Hun gir seg ikke før hun får svar.
Superduper lege.