Vinderen Legekontor DA

Slemdalsveien 72 0373 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vinderen Legekontor DA

En flink lege som tar deg på alvor

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Jeg har hatt Dr. Frog som fastlege siden han startet på Vinderen legesenter og jeg har vært fornøyd fra første besøk. Jeg har hatt en del "småproblemer", men som samtidig har vært svært plagsomme for meg. Han har alltid tatt mine henvendelser seriøst og sendt meg videre til spesialister når det har vært nødvendig. Jeg opplever ham som en flink lege med bred kompetanse samtidig som han har glimt i øyet. En human lege med evne til å vise både sympati og empati samtidig som han ikke kaster piller, kurer og antibiotika etter deg. Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

Katastrofe

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Kari Sofie Fauskanger vil jeg fraråde på det sterkeste. Mangel på empati, lite fleksibel og kun ute etter å få pasienten raskt avgårde. Ikke prøv å spørre om noe annet enn det du har booket time for!
Et skrekkeksempel på fastlegeordningen!!!

En dyktig og hyggelig fastlege

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Hun forklarer godt, og det er lett å komme med spørsmål når jeg lurer på noe.
Rask og effektiv, men gir meg tid når det trengs.
Hyggelig.
Kan bestille time pr SMS, så jeg venter aldri i telefon.

Håpløst legesenter - fastlegeordningen virker ikke

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Dette er tredje gangen (dagen) jeg prøver å ringe til dem mellom 8:00 - 08:30 om morgenen uten å komme gjennom. Får bare telefonsvarer der det sies at telefon og åpningstiden er mellom 8-16. Helt håpløst at man ikke har skrudd av svareren en hlv time etter annonsert åpningstid. De få gangene man har vær der svarer ikke til forventningene, og kan bare støtte opp om de andre som har skrevet om dette legesenteret. De ansatte der unntatt hun i resepsjonen virker som de ser pasienten som et onde som de helst ikke vil se. Hele praksisen virker sliten, og at man ikke møter pasienten med et smil. Denne kommentaren gjelder ikke bare for nevnte lege, men for dem alle. Alle tre gangene så endte vi opp på Volvat istedenfor å besøke dette senteret. Er det noe vits med fastlegeordningen når det ikke fungerer på dette legekontoret

Usympatisk

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Denne legen er den verste jeg har vært borti noensinne. Hun hadde ikke lest min journal noen av gangene jeg var hos henne, hun glemte at hun hadde møtt meg og hun trodde ikke på meg når jeg sa jeg var ufør, noe hun lett kunne ha sett ved å lest journalen min. Hun rett og slett hevdet at jeg løy!
Dama har fått meg til å gråte og hun er den eneste grunnen til at jeg nå har byttet legekontor.
Legekontoret i seg selv er kjempe flinke og snille, men er du ute etter en sympatisk, hyggelig, imøtekommende og ordentlig lege så finner du det ikke hos henne! Hold dere unna!