Kjelsås Legesenter

Frysjaveien 35 0884 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kjelsås Legesenter

Skuffet..

Lege: Ingjerd Guldal Skrevet

Ingjerd Guldal har vært min fastlege i mange år. Selv om hun er hyggelig, så har jeg dessverre få gode erfaringer. Jeg har hatt stor behov for hjelp og oppfølging på grunn av en svært vanskelig livssituasjon som har gitt alvorlige helseplager. Men de fleste legebesøk har endt i en blindgate. Jeg har ikke fått noe i nærheten av den hjelpen jeg har trengt. Ei heller har jeg fått forslag til noen videre oppfølging/behandling eller informasjon om rettigheter ved sykdom. Jeg har måtte klare meg sjøl. Da hjelper det ikke uansett hvor hyggelig man er.

Enten har Guldal vært på ferie, på kurs, eller vært syk, så bare det å få en time er vanskelig nok i seg selv..

Tilgjengelig fastlege

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Det er lett å få time hos henne, hun hører på pasienten og er flink til å si i fra om hun er usikker på noe. Opplever at hun er flink til å holde seg oppdatert på medisinen samt at hun henviser videre om hun ikke kan hjelpe. Får time i løpet av noen dager om det ikke er akutt, er det akutt får man time samme dag, enten hos henne eller andre på legesenteret.

Veldig bra lege

Lege: Ingjerd Guldal Skrevet

Vil anbefale Ingjerd på det sterkeste! Hun har vært fastlegen min i noen år nå, og jeg kan komme til henne med hva det måtte være. Hun tar seg alltid tid til meg, tar meg alltid på alvor og gjør det hun kan for å hjelpe meg med hva enn det måtte være. Jeg føler at hun virkelig bryr seg om meg, og det synes jeg er imponerende når man han så mange pasienter som hun har. Jeg har ikke et eneste vondt ord å si om henne. Hun kan være litt forsinket noen ganger, spesielt hvis man har time litt utpå dagen, men det kommer vel nettopp av at hun faktisk tar seg tid til alle pasientene sine. Fantastisk dame, morsom er hun også!:)

Uengasjert

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Har hatt Heimdal som fastlege noen år, men velger nå å bytte. Han virker uengasjert og fremstår som lei av jobben og kontakten med pasienten. I tillegg har jeg erfart dårlig faglig vurdering.

Sympatisk, lyttende, dyktig. Fikk raskt time.

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Kun hatt en konsultasjon. Fikk time innen 24 timer. Tatt inn før tiden. Behagelig legesenter, rolig, med trivelig personal. Per Kristian virker som en trygg person og lege, som hører deg ferdig før han stiller egne spørsmål, undersøker videre og konkluderer.

Er spesialist i både allmennmedisin og samfunnsmedisin.

Et trygt valg som fastlege.