Fagerborglegene

Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av Fagerborglegene

Omtenksom og dyktig

Lege: Gro Henriksen Skrevet

Beste legen jeg noen gang har hatt!
Ser deg som medmenneske, og tar problemene (både fysiske og psykiske) du kommer med med den største forståelse og selvfølgelighet.
Henviser til det som trengs, og følger opp i etterkant. Tar tiden hun trenger, noe som ofte gjør at man må sitte litt lengre enn planlagt på venterommet - men den ventingen er hun verdt!

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Margit Haukås Skrevet

Fantastisk lege!! Hun er den beste fastlegen jeg har hatt! Hun tar deg på alvor og det virker som hun setter av nok tid til hver pasient.

Virker faglig dyktig og er utrolig flink til å lytte

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Jeg kommer nok aldri til å bytte fastlege igjen.
Anders har en unik evne til å gjøre legebesøk til en nærmest koselig greie. Han er utrolig hyggelig, lytter til alt og virker veldig trygg og faglig sterk.
Anbefales!!

Lytter til deg og behandler deg som et individ med respekt

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Lider av alvorlig kronisk sykdom. Trenger noen som lytter, tar seg tid, noen man kan stole på og bryr seg. Dette beskriver Anders Ruud Fartum.

Noe av dette burde være en selvfølge, men dessverre er jeg vant med det motsatte innen helsevesenet.

Hyggelig og dyktig lege.

Lege: Margit Haukås Skrevet

Hun vet hva hu driver med og er flink til å lytte og se pasienten. Bra med timebestilling på nettsiden deres og telefonhenvendelse, og vikarer som kan ta over hvis legen er syk eller på ferie ved akuttsituasjoner. Savner på toppen av det hele at hun kan ta litt ekstra initiativ til å fortelle mer informasjon til pasienten om generell tilstand og helsesjekk. Hun venter til du blir ferdig med å snakke og nikker bekreftende til deg, men skulle ønske hun kunne pratet litt mer, så legetimen går ofte fort unna, så da gjelder det å forberede med notater i hånda og si alt du vil si til legen før du glemmer småting som du ønsker du ville ha sagt når du går ut av døra. Ellers veldig fornøyd med tilgjengeligheten og beste legen jeg har hatt hittil.