Fagerborglegene

Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerborglegene

Solid erfaring, men ikke best i kommunikasjon

Lege: Margit Haukås Skrevet

Jeg har gått hos henne i mange år, og har hatt svært lite utfordringer med helsen tidligere. Nå har jeg fått et alvorlig problem som må følges opp. Jeg skulle ønske hun var flinkere til å gi oppmuntring og energi med på veien, og være litt mindre streng og kontant. Hun virket utålmodig og lite hyggelig sist jeg var hos henne, og var ikke så interessert i å lytte, enda det var mange viktige ting å snakke om denne gang.

Alltid blid, hyggelig og løsningsorientert

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Anders er alltid blid, hyggelig, løsningsorientert og imøtekommende.
Generelt er jeg veldig fornøyd med hele legekontoret. Så lenge man ikke har et sterkt behov for å komme til sin fastlege får jeg som regel time på dagen om det skulle bære behov for det.

Verdens beste lege

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Har hatt mange fastleger i mitt liv. Men Anders er den beste. Han er så forståelse full. Med ett blikk i øynene som får deg til å føle deg velkommen og en forståelse jeg aldri hsr sett maken til. Jeg har mine diagnoser som ikke er så enkle men Anders er så utrolig faglig dyktig og snill. Han finner ut av det han ikke kan, og hjelper deg hele veien. Jeg var så uheldig og fikk byttet min egen fastlege istedetfor min egen og skjønte hvor heldig jeg er når jeg kom til en annen. Endelig er jeg tilbake til den beste fastlegen og jeg føler meg så utrolig trygg og i gode hender ved å være der. Det skulle vært fler SOM Anders!!!!

Dyktig, lydhør, grundig, raus og trygg i sin rolle.

Lege: Bente Marianne Aschim Skrevet

Har hatt henne som fastlege i over 20 år og gruer meg til hun pensjoneres! Hun er åpen for nye faglige ting, såvel som å lytte til meg som pasient. Det eneste som er vanskelig, er at hun jobber kun 2 dager per uke og det derfor tar lang tid å få time. Ikke alltid like fornøyd med vikarierende leger.

Omtenksom og dyktig

Lege: Gro Henriksen Skrevet

Beste legen jeg noen gang har hatt!
Ser deg som medmenneske, og tar problemene (både fysiske og psykiske) du kommer med med den største forståelse og selvfølgelighet.
Henviser til det som trengs, og følger opp i etterkant. Tar tiden hun trenger, noe som ofte gjør at man må sitte litt lengre enn planlagt på venterommet - men den ventingen er hun verdt!