Fagerborglegene

Rosenborggata 9 0356 Oslo
Tlf: 23 33 25 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Fagerborglegene

Lege: Bente Marianne Aschim Skrevet

Hun lytter, tar meg og mine problemer på alvor, korrigerer meg om nødvendig. Finner beste løsning på mine problemer.

Den beste lege i Norge!

Lege: Margit Haukås Skrevet

Vennlige, hjelpsomme og svært kunnskapsrik. Hun er veldig observant og forståelse. Hun er alltid tilgjengelig, og ventetider er korte.

kommunikativ - lyttende - forståelsesfull - faglig

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Legen har tid - stiller spørsmål som er relevante - lytter til problemstillinger - kontrollerer fakta - god kontakt med spesialist - kunden føler seg trygg

Dyktig lege med lang erfaring

Lege: Margit Haukås Skrevet

Jeg har brukt denne legen i mange år og er godt fornøyd. Hun er faglig kompetent og grundig. Tar seg tid til å finne ut av ting. Hun har et rolig og behagelig vesen og er helt fri for arroganse. Denne legen ser deg som et helt menneske. Skulle noen ganger ønske at hun var litt mindre alvorlig og snakket litt mer, men alt i alt en meget god lege.

Hyggelig og kompetent lege

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Denne legen kan jeg bare anbefale på det varmeste. Lett og hyggelig å prate med, og er det noe som er litt vanskelig tar han brodden av det ved måten han er på. Han er meget kompetent, og gir seg ikke før han finner ut av ting. Her eksisterer absolutt ingen arroganse og han evner å se deg som et helt menneske.

Behagelig og flink!

Lege: Margit Haukås Skrevet

Meget sympatisk og behagelig lege. Viser stor forståelse overfor en hver problemstilling, og gir god oppfølging. Føler meg veldig trygg i hennes hender.

Tillitsvekkende, grundig og behagelig.

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Alt man kan ønske i en fastlege. Man senker skuldrene på hans kontor, mye takket være hans vesen, og man får utredet sine problemer grundig. Ikke noe vissvass, bare god og kunnskapsbasert informasjon formidlet uten overflødige ord og vendinger.

Lege: Bente Marianne Aschim Skrevet

Jeg har hatt Bente Aschim som lege siden jeg var 16 år - i dag er jeg 46 år. Hun har også blitt faslegen til min mann og våre tre barn. Aschim har alltid tatt seg tid til meg og min familie. Hun er flink til å lytte og det er ingen andre leger jeg har samme tillit til.

Hurtig

Lege: Bente Marianne Aschim Skrevet

Hun virker sympatisk som menneske, men jeg får inntrykk av at hun har dårlig tid. Har flere ganger opplevd at hun ikke lyttet ordentlig og ville avslutte konsultasjonen før jeg fikk sagt det jeg hadde på hjertet. Når det gjelder det faglige har jeg ikke noe å utsette.

Lege: Bente Marianne Aschim Skrevet

Jeg har gått hos Bente siden før fastlegeordningen. Hun ble anbefalt som faglig dyktig av den nyansatte bydelsoverlegen. Da er du i trygge hender, sa han. Hun tok seg av de tre barna mine også.
Hun ser hele mennesket, har tid til deg, hun er grundig og ser sammenhenger. Jeg foretrekker Bente fremfor spesialister som bare ser det de er spesialist i. Men hun har aldri vært redd for å henvise når det er nødvendig.

Veldig fornøyd

Lege: Margit Haukås Skrevet

Jeg har hatt Margit Haukås som fastlege i over ti år og er veldig fornøyd. Hun er dyktig, lytter, er empatisk og samtidig tydelig på medisinske råd. Som gravid føler jeg at jeg fikk veldig god oppfølging, nesten slik at jordmor var unødvendig. Dette er en lege jeg stoler på og som jeg absolutt har anbefalt til flere. Skal også nevnes at jeg har vært hos hennes kollegaer noen ganger også og også der har jeg utelukkende positive ting å si, så fagerborglegene er et sted hvor man blir tatt på alvor og tatt vare på.

Fornøyd pasient

Lege: Margit Haukås Skrevet

Tillitsvekkende dame.Jeg går ikke ofte til lege,men hun har tatt meg på alvor og lyttet når jeg har trengt det. Hvis jeg må nevne en negativ ting, kunne jeg ønsket meg en litt mer uformell og spøkefull tone. Alt i alt betyr det lite siden hun er dyktig,fokusert og interessert i sine pasienter. Jeg er veldig fornøyd med å ha Haukås som min fastlege.

Lege: Margit Haukås Skrevet

Kjempebra lege, som tar seg tid og som virkelig bryr seg. Fikk mye bedre oppfølging hos henne enn hos jordmor da jeg gikk gravid. Er også enkelt å få tak i henne og å få time.

god til å lytte

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

God til å lytte og behagelig person. Bytter nok ikke fastlege, selv om jeg bor et stykke unna.

den beste legen jeg har hatt

Lege: Margit Haukås Skrevet

moren min byttet lege for meg da jeg kom i puberteten og begynte og få pupper da jeg syns dette var veldig flaut og plaget meg mye fordi jeg hadde manlig lege, har ikke angret. hun er flink og rett på sak og forklarer ting enkelt.

Fornøyd!

Lege: Bente Marianne Aschim Skrevet

Proff, hyggelig, forståelsesfull, ikke "legefjern". Tar seg alltid god tid. Følger opp på en bra måte. Veldig fornøyd!

Eneste som er litt dumt er at det tar litt tid å få time, og at hun ikke jobber full stilling. Men da får man time hos noen andre, og de er også flinke.

Lett å få akuttime, og det settes pris på med mye syke småbarn.

en god lege

Lege: Margit Haukås Skrevet

Veldig dyktig og flink etter min menning. De 2 gangene jeg hadde store problemer med helse ba jeg spesifikt om å få time hos henne. Hun satt riktig diagnose og anbefalte riktig behandling (som det visste seg i ettertid)

Veldig fornøyd

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Ville gjerne over på listen hans, men alle plassene var dessverre allerede opptatt innen utrolig kort tid. Alltid tar på alvor, utrolig flink

Superlege

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Slutter meg til de andre vurderingene. Dr Fartum tar sine pasienter på alvor. Han har humør og humor i tillegg.

Trevlig och duktig

Lege: Margit Haukås Skrevet

Först måste sägas att Fagerborglegerna är ett väldigt bra läkarkontor! Har aldrig upplevt att jag inte fått tid på dagen! Inga långa väntetider heller, har väntat max 15 min här.

Margit är väldigt duktig och förtroendeingivande, ett besök tar aldrig särskillt lång tid eftersom hon alltid har ett svar snabbt och förklarar ting väldigt enkelt och bra. Är alltid glad och trevlig!