Fagerborglegene

Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerborglegene

Dyktig

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Hun er kunnskapsrik, imøtekommende, empatisk og etterrettelig. Hun har stor oversikt selv og er ikke redd for å henvise videre til spesialist hvis hun mener det er nødvendig. En skikkelig seriøs lege!

Dyktig, trygg og kunnskapsrik

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Etter at min fastlege gjennom 40 år sluttet, ble jeg automatisk overført til Dr. Christine Rønneberg Mehren. Hun er helt fantastisk. Hun er genuint interessert i meg og mitt og gir seg ikke før hun finner svar. Jeg er imponert over hennes dyktighet. Jeg føler meg trygg og ivaretatt på alle måter. Beste legen jeg har hatt.

Dyktig, seriøs og omsorgsfull

Lege: Margit Haukås Skrevet

Dr. Haukås er imøtekomme og hyggelig. Målrettet og løsningsorientert lege som rommer det du måtte komme med. Føler meg ivaretatt hos Margit.

Ja og tja.

Lege: Margit Haukås Skrevet

Jeg gikk i flere år til denne legen og var gjennomgående fornøyd. Hun var vennlig, rolig, klinisk dyktig og imøtekommende. Viste imidlertid en helt annen side etter flere år, gikk i forsvar og var lite hyggelig hvis jeg satte spørsmålstegn med behandling/oppfølgning. Jeg måtte ved et par anledninger bearbeide hennes utsagn og holdninger lenge etter endt time.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Anders er faglig dyktig i jobben sin samt tar seg god tid til å hjelpe. Virker som en mann som virkelig bryr seg om pasientene sine.

Dette er en Pluss-tjeneste.