Fagerborglegene

Telefonnummer23 33 25 6023 33 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av Fagerborglegene

Den beste legen

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Sympatisk fyr som tar deg på alvor uansett om det gjelder fysiske eller psykiske plager. Er flink til å henvise videre. Så og si alltid presis. Jeg burde egentlig bytte fastlege da jeg flyttet en time unna for noen år siden, men kan ikke gi slipp på denne legen!

Velvillig

Lege: Gro Henriksen Skrevet

Hyggelig og jeg merker hun vil vel. Behagelig, noe stresset, som vel ligger til fastleger og den minimalt tildelte tid pr pasient, 15 min.
Til tider svært vanskelig å ta tak i dem for timebestilling, og skranken ofte bemannet av unge jenter som ser ut til "å ikke ha tid til" pasienter som prøver få kontakt. Litt upersonlig, nye mennesker hver gang, litt kontaktløst.

Travel

Lege: Bente Marianne Aschim Skrevet

Effektiv, men føler alltid jeg må skynde meg, og dog jeg går særs sjelden til lege, får jeg en følelse av ikke å helt bli tatt på alvor. Litt upersonlig. Til tider er det svært vanskelig å få kontakt med legekontoret, så må møte opp personlig for å få satt opp time. Ofte unge jenter i resepsjonen som virker lite serviceinnstilte og til tider uproffe. Utbytting av folk i resepsjon/blodprøve hele tiden, så får ingen følelse av kontinuitet og at en blir kjent med senteret.

Forbedringspotensiale

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Fikk ikke hjelp m kronisk sykdom og ang. NAV jungelen. Føler meg ikke helt tatt på alvor. Anders er bra lege når det gjelder det alminnelige, kjente diagnosene. Med langvarig og kompleks situasjon ble det stille i kontoret. Han gjør det du ber om, henviser osv men tar lite initiativ til ellers for å finne ut hva han ikke kan selv.

Varm og dyktig

Lege: Gro Henriksen Skrevet

Jeg føler meg i trygge hender når jeg er hos Gro. Hun er flink til og lytte, tar på alvor mine plager og etter min opplevelse så er hun faglig dyktig.