Fagerborglegene

Telefonnummer23 33 25 6023 33 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av Fagerborglegene

Lytter til deg og behandler deg som et individ med respekt

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Lider av alvorlig kronisk sykdom. Trenger noen som lytter, tar seg tid, noen man kan stole på og bryr seg. Dette beskriver Anders Ruud Fartum.

Noe av dette burde være en selvfølge, men dessverre er jeg vant med det motsatte innen helsevesenet.

Hyggelig og dyktig lege.

Lege: Margit Haukås Skrevet

Hun vet hva hu driver med og er flink til å lytte og se pasienten. Bra med timebestilling på nettsiden deres og telefonhenvendelse, og vikarer som kan ta over hvis legen er syk eller på ferie ved akuttsituasjoner. Savner på toppen av det hele at hun kan ta litt ekstra initiativ til å fortelle mer informasjon til pasienten om generell tilstand og helsesjekk. Hun venter til du blir ferdig med å snakke og nikker bekreftende til deg, men skulle ønske hun kunne pratet litt mer, så legetimen går ofte fort unna, så da gjelder det å forberede med notater i hånda og si alt du vil si til legen før du glemmer småting som du ønsker du ville ha sagt når du går ut av døra. Ellers veldig fornøyd med tilgjengeligheten og beste legen jeg har hatt hittil.

Den beste legen

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Sympatisk fyr som tar deg på alvor uansett om det gjelder fysiske eller psykiske plager. Er flink til å henvise videre. Så og si alltid presis. Jeg burde egentlig bytte fastlege da jeg flyttet en time unna for noen år siden, men kan ikke gi slipp på denne legen!

Velvillig

Lege: Gro Henriksen Skrevet

Hyggelig og jeg merker hun vil vel. Behagelig, noe stresset, som vel ligger til fastleger og den minimalt tildelte tid pr pasient, 15 min.
Til tider svært vanskelig å ta tak i dem for timebestilling, og skranken ofte bemannet av unge jenter som ser ut til "å ikke ha tid til" pasienter som prøver få kontakt. Litt upersonlig, nye mennesker hver gang, litt kontaktløst.

Travel

Lege: Bente Marianne Aschim Skrevet

Effektiv, men føler alltid jeg må skynde meg, og dog jeg går særs sjelden til lege, får jeg en følelse av ikke å helt bli tatt på alvor. Litt upersonlig. Til tider er det svært vanskelig å få kontakt med legekontoret, så må møte opp personlig for å få satt opp time. Ofte unge jenter i resepsjonen som virker lite serviceinnstilte og til tider uproffe. Utbytting av folk i resepsjon/blodprøve hele tiden, så får ingen følelse av kontinuitet og at en blir kjent med senteret.