Fagerborglegene DA

Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerborglegene DA

Flott lege med flott vikar

Lege: Margit Haukås Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dr Margit (har vært hos henne flere ganger). Hun fremstår som kunnskapsrik og empatisk, og tar alle henvendelser/bekymringer alvorlig.

Jeg skriver dog denne vurderingen mest for å gi toppkarakter til hennes faste vikar (faste dager i uken) Dr Julie Fainberg-Sandbu som jeg ikke fant på legelisten. Dr Julie er den legen jeg har følt meg mest komfortabel hos (av alle leger jeg har gått til). Veldig flink til å lytte, ikke stressende, og tar bekymringer og andre henvendelser alvorlig.

Svært dyktig, tilgjengelig og forståelsesfull

Lege: Margit Haukås Skrevet

Svært fornøyd med all behandling jeg får hos Margit. Får gode råd, god hjelp ved skade eller annen sykdom og jeg får et inntrykk av at hun alltid har tid om det haster. 10/10

Topp lege!

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Svært dyktig. Empatisk. Vennlig. Løsningsorientert. Gir alltid god hjelp. Anbefales på det varmeste.

Empatisk og grundig

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Er veldig fornøyd med Christine som fastlege. Hun er hyggelig, empatisk og tar seg tid til å lytte. Fått inntrykk av at hun er kunnskapsrik samtidig som hun bruker ressursene rundt seg for å løse problemer og finne frem til beste behandling. Fremstår grundig. Har flere ganger opplevd en litt stresset stemning på legekontoret og forsinkelser av oppsatt time, men har ikke opplevd at dette har gått utover behandlingen som pasient. Virker som hun er flink til å sjonglere og prioritere tiden.

Dyktig og forståelsesfull lege

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Opplever at hun nå har landet litt etter å ha overtatt alle pasientene og ikke er stresset som tidligere.

Hun er ofte forsinket, men det er fordi hun tar seg tid til pasientene sine. En dyktig lege som ser pasientene sine, og som setter krav til andre instanser (sykehus/Nav etc) når hun ser at det trengs. Føler hun tenker på kroppen som en helhet (kosthold, sinn, livet etc), noe jeg ikke føler er så vanlig blant leger. Pasienter som har Christine som fastlege er heldige.