Fagerborglegene

Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av Fagerborglegene

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Bente Marianne Aschim Skrevet

Hun lytter, tar meg og mine problemer på alvor, korrigerer meg om nødvendig. Finner beste løsning på mine problemer.

Den beste lege i Norge!

Lege: Margit Haukås Skrevet

Vennlige, hjelpsomme og svært kunnskapsrik. Hun er veldig observant og forståelse. Hun er alltid tilgjengelig, og ventetider er korte.

kommunikativ - lyttende - forståelsesfull - faglig

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Legen har tid - stiller spørsmål som er relevante - lytter til problemstillinger - kontrollerer fakta - god kontakt med spesialist - kunden føler seg trygg

Dyktig lege med lang erfaring

Lege: Margit Haukås Skrevet

Jeg har brukt denne legen i mange år og er godt fornøyd. Hun er faglig kompetent og grundig. Tar seg tid til å finne ut av ting. Hun har et rolig og behagelig vesen og er helt fri for arroganse. Denne legen ser deg som et helt menneske. Skulle noen ganger ønske at hun var litt mindre alvorlig og snakket litt mer, men alt i alt en meget god lege.

Hyggelig og kompetent lege

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Denne legen kan jeg bare anbefale på det varmeste. Lett og hyggelig å prate med, og er det noe som er litt vanskelig tar han brodden av det ved måten han er på. Han er meget kompetent, og gir seg ikke før han finner ut av ting. Her eksisterer absolutt ingen arroganse og han evner å se deg som et helt menneske.