Fagerborglegene DA

Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerborglegene DA

Endelig en lege som tok meg seriøst

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Jeg byttet til Christine fra en annen fastlege som nok har vært noen år for lenge i gamet. Jeg trengte noen som tok meg på alvor etter at jeg hadde hatt to Missed abortions ila ett halvt år. Hun møtte meg med respekt og tok meg, og mine bekymringer på alvor. Noe som var nødvendig i min situasjon, og som bidro til å senke mitt stressnivå. Jeg er overbevist om at den oppfølgingen jeg har fått er en viktig faktor som har ført til at jeg nå er over tre måneder gravid. En stor takk til Christine!

Hyggelig og dyktig lege.

Lege: Margit Haukås Skrevet

Hun vet hva hu driver med og er flink til å lytte og se pasienten. Bra med timebestilling på nettsiden deres og telefonhenvendelse, og vikarer som kan ta over hvis legen er syk eller på ferie ved akuttsituasjoner. Savner på toppen av det hele at hun kan ta litt ekstra initiativ til å fortelle mer informasjon til pasienten om generell tilstand og helsesjekk. Hun venter til du blir ferdig med å snakke og nikker bekreftende til deg, men skulle ønske hun kunne pratet litt mer, så legetimen går ofte fort unna, så da gjelder det å forberede med notater i hånda og si alt du vil si til legen før du glemmer småting som du ønsker du ville ha sagt når du går ut av døra. Ellers veldig fornøyd med tilgjengeligheten og beste legen jeg har hatt hittil.

Den beste legen

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Sympatisk fyr som tar deg på alvor uansett om det gjelder fysiske eller psykiske plager. Er flink til å henvise videre. Så og si alltid presis. Jeg burde egentlig bytte fastlege da jeg flyttet en time unna for noen år siden, men kan ikke gi slipp på denne legen!

Meget fornøyd

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Min opplevelse med Christine har kun vært positiv. Hun er utrolig snill, forståelsesfull og hjelpsom. Svært flink fastlege som tar evt symptomer veldig på alvor og tar nøvendige undersøkelser . Blir evt videresendt til spesialist hvis det er nødvendig. Føler at hun virkelig bryr seg om pasientene.

Veldig fornøyd !

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Min supre fastlege gjennom 3 år nå. Veldig grundig. Mer empatisk lege skal du lete lenge etter. Christine tar deg på alvor og bryr seg om deg. Som lege ser hun hele deg. Jeg føler meg alltid velkommen. At hun av og til er forsinket kommer av at hun er nøye med hver pasient, men det er det verdt å vente på.