Fagerborglegene DA

Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerborglegene DA

Kjempeflink med store og små

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Har vært hos henne både selv og med et lite barn. Hun er veldig oppmerksom og vennlig og flink til å gjøre barn trygge. Hun tar seg god tid med pasientene, er meget grundig, og sjekker gjerne med spesialister om hun er usikker. Har en annen fastlege ved samme kontor, men går like gjerne til Rønneberg Mehren hvis fastlegen er opptatt. Kan absolutt anbefale denne legen, hun er en av de beste jeg har opplevd.

Anbefalt som din lege

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Behagelig og meget grundig lege som antageligvis reddet livet mitt da min fastlege ikke var tilstede. Gir henne mine beste anbefalinger.

Tillitsvekkende, grundig og behagelig.

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Alt man kan ønske i en fastlege. Man senker skuldrene på hans kontor, mye takket være hans vesen, og man får utredet sine problemer grundig. Ikke noe vissvass, bare god og kunnskapsbasert informasjon formidlet uten overflødige ord og vendinger.

Beste fastlege

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Hun tar seg god tid, lytter til det du har å si og er genuint interessert i deg som pasient. Hun virker trygg og faglig dyktig. Anbefales på det varmeste.

Veldig fornøyd

Lege: Margit Haukås Skrevet

Jeg har hatt Margit Haukås som fastlege i over ti år og er veldig fornøyd. Hun er dyktig, lytter, er empatisk og samtidig tydelig på medisinske råd. Som gravid føler jeg at jeg fikk veldig god oppfølging, nesten slik at jordmor var unødvendig. Dette er en lege jeg stoler på og som jeg absolutt har anbefalt til flere. Skal også nevnes at jeg har vært hos hennes kollegaer noen ganger også og også der har jeg utelukkende positive ting å si, så fagerborglegene er et sted hvor man blir tatt på alvor og tatt vare på.