Berg Legekontor DA

Vinkelveien 7 0870 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Berg Legekontor DA

God lytter og rett frem kommunikasjon

Lege: Kristin Brevik Formo Skrevet

Vi er svært fornøyd med Kristin Formo som fastlege for vår familie. Hun er en god lytter og kommuniserer konstruktivt og rett frem med oss som pasienter. (også til 50 år gammel kvinne med høyere utdannelse:-)). Man føler seg ivaretatt og hørt som pasient (ikke alltid en selvfølge dessverre). I forhold til en del andre legekontor strekker Berg legekontor seg langt for at ventetid for å få time er relativt kort og da er det helt ok at en må vente noe over tiden for sin time i blant.

Kvalitet og nøyaktighet!

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Besøkte dr. Hadri i dag. Har vært veldig nervøs og stressa i lang periode! Han lyttet og sjekket meg grundig! En empatisk og flott herremann, føler meg 10kg letter og strålende fornøyd!

En god lege som ser hele deg

Lege: Kristin Brevik Formo Skrevet

Et helhetlig syn på helsen din er nok nødvendig for en lege, og det er absolutt et inntrykk jeg sitter igjen etter kartlegging og behandlingsforslag fra legen.

Opplever at legen har god kunnskap og oversikt, er dog litt streng, men at det stilles krav til pasienten er uansett et pluss.

Jeg synes legen er faglig dyktig, er god på å forklare "medisin" på en begripelig måte, gir god oppfølging og er nøye.

Legen har fravær av gamle holdninger til mange helserelaterte problemstillinger, og møter deg som et menneske med både en psykisk og fysisk helse (det har vi alle, tross alt!). Du møter forståelse, men også klare tilbakemeldinger. Denne legen vil ha deg på beina, og du blir ansvarliggjort. Bra!

Som i helsevesenet generelt, merkes det at også her er det travle dager for personalet, men har du et helseproblem som krever tid, da er min erfaring at du får tid.

Kommer relativt raskt gjennom på telefon, sjeldent at du merker at legesekretærene er tydelig stresset i den grad at du føler deg til bry (det er en erfaring jeg har hatt fra et tidligere legekontor). Når du ringer/møter på legekontoret er man ofte ganske sårbar, og det å bli møtt på en grei måte kjennes godt. Disse damene på "forværelset" fortjener skryt for å være profesjonelle og hyggelige.

På dette legesenteret føler jeg meg trygg på at min helse blir ivaretatt. Snart ses vi ikke igjen på lenge, håper jeg. Jeg går til lege for å bli bedre, så... :)

Hilsen en pasient i bedring

Lite imøtekommende

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Når man venter sitt første barn og starter med første kontrolltime, men blir møtt av en lege som helst så at du ikke kom!
Hvor legen uttaler, "ikke kom til meg, jeg har aldri vært gravid før, ring heller moren din og kontakt jordmor på helsestasjonen". Legen fikk også spørsmål om risikoen ved trening og graviditet. Hvor svaret var lite oppmuntrende, "den lille f...n var så liten, at trening gjorde ingen skade". Merkelig oppførsel av en man skal opparbeide et tillitsforhold til.

Veldig profesjonell. Tar deg på alvor, er ydmyk og henviser alltid videre ved behov.

Lege: Kristin Brevik Formo Skrevet

Veldig profesjonell. Tar deg på alvor, er ydmyk, lydhør, kompetent, og henviser alltid videre ved behov.