Forus Tann- og Kjeveklinikk

Forus Tann- og Kjeveklinikk holder til i Sandnes

Siste vurderinger av Forus Tann- og Kjeveklinikk

Traumatisert

Tannlege: Øivind Nerheim Torkelsen Skrevet

Ble skikkelig traumatisert av denne tannlegen. Har jobbet med meg selv i mange år for å komme over tannlegeskrekken. Hadde ett litt stort hull, ga beksjed flere ganger om att der gjorde vondt, men han ville bare fortsette for han hadde jo bare 3 sekunder igjen. Fikk etter hvert mer bedøvelse, men da ventet han i ca 10 sekunder før han bare begynte å båre igjen. Nå kaldsvetter jeg bare av tanken på tannlege igjen…

Skrev og en Mail om dette, men hele forus tann er så useriøs att de svarer ikke på klager. STYR UNNA.

For en fantastisk mottagelse

Tannlege: Linh Vu Duy Bui Skrevet

En utrolig flott mottagelse og 100% proff. Følte meg så trygg og føler at jeg blir ivaretatt på alle måter. Dette må sies som å komme hjem. Forklarte alt på en forståelig måte. Anbefalte og gjorde meg så trygg på at dette ordner han. Så mitt håp er at jeg kan få lov til å ha han som min faste tannlege. Så takk for en trygg plass. 👏👏👏

Super tannlege!

Tannlege: Linh Vu Duy Bui Skrevet

Utrolig fornøyd med Linh, alltid i godt humør og er alltid kjekk å snakke med. utrolig flink i jobben sin, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt når jeg er til behandling.
Har anbefalt til flere av mine nærmeste, som også har endt opp med å bruke Linh fast.

Etterlengter mer info

Tannlege: Peter Schleier Skrevet

Tannlegen og teamet var flinke til å berolige før og under operasjon.

Men savnet info om hva risikoen post op er. Dette burde fremmes mer, da en slik operasjon ikke er lik for alle og konsekvensen av det som kan skje kan vær veldig alvorlig ( slik det gikk med meg).

Styr unna

Tannlege: Øivind Nerheim Torkelsen Skrevet

Vil ikke anbefale Tannlege Torkelsen til noen. Var innom for sjekk i fjor og fikk beskjed at jeg hadde to hull som måtte tas. Jeg var på denne tiden arbeidsledig og han foreslo at NAV skulle ta kostnaden og ga meg noen papirer jeg kunne levere til dem.

Fikk avslag og hvem satt igjen med regningen på den administrative kostnaden han tok for å lage papirene? Meg.

Klagde og fikk pengene igjen og ville ikke tilbake. Nå 1 år senere har jeg vært hos en annen tannlege for å ta hullene han fant. Dette viser seg å være "begynner hull" som ikke er nødvendige å ta.

Kynisk og uproft.