Lindeberg Legesenter AS

Telefonnummer23 14 20 2023 14 20 ...
Jerikoveien 5 1067 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lindeberg Legesenter AS

JOBBKONSULENT ELLER LEGE?

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Jeg sliter ekstremt med depresjon, angst og har fysiske plager med UTI/urinvei ( smerter ved urinering) , gallestein og er sliten/trøtt konstant. Denne "legen" mente at jeg ikke var deprimert og var kun lei meg pga arbeidsledighet.

Jeg dro til fastlegen for å få hjelp med mine symptomer og ikke jobbkonsulent?

Veldig fornøyd:)

Lege: Nuriyah Noori Skrevet

Effektiv, rask, lyttende og dyktig uten å påvirke kvaliteten på arbeidet. Passer godt på deg når det treng. Veldog fornøyd! Anbefales på det sterkeste.

Dedikert lege. Kan trygt anbefales

Lege: Shivendra Nath Kakar Skrevet

Tar tak i helsemessige utfordringer, og henviser til spesialist for rask avklaring for adekvat behandling. Samarbeider med eksterne/flerfaglig, når det er behov for dette. Ser helhetlig, med trygg faglig vurdering- og behandlingskompetanse. Er tilstedeværende, og tar helsemessige utfordringer seriøst til oppfølging. Evner to-veiskommunikasjon, interessert, respektabel i møte med pasient og lyttende.
Rask fornyelse av resepter ved behov. Tilgjengelig, med trygghet for at kontakt oppnås ved behov,.
Følger raskt opp.

Dårlig på kvinnehelse

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Lege som virker lite interessert og mer opptatt av skjerm enn pasient. Får ikke muligheten til å forklare problemet før man blir avbrutt. Har lite kjennskap til kvinnehelse og oppfølging gjennom svangerskap.

Kunnskapsrik

Lege: Nuriyah Noori Skrevet

Bruker god tid med pasienter og lytter godt. Strekker seg ekstra, rask til å svare og holder pasient oppdatert.