Lindeberg Legesenter AS

Telefonnummer23 14 20 2023 14 20 ...
Jerikoveien 5 1067 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lindeberg Legesenter AS

Serviceinnstilt og grundig

Lege: Nuriyah Noori Skrevet

Hun er meget imøtekommende, dyktig og tar seg tid til å forklare og å gi råd/veiledning.
Terningkast 6

Vanskelig fastlege

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Første gangen jeg var hos fastlegen min Ali (september/oktober 2021) etter at jeg har skadet meg i kneet på en fotball kamp.
Jeg følte meg til bry da jeg forventet å snakke sammen om skaden i kneet.
Jeg prøver å forklare han om mine smerter i kneet og blir stadig avbrutt fordi han må skrive noe på dataen. Dette er vanskelig fordi han sier at timen er over og jeg må bestille en ny time før jeg er ferdig med å prate.
Jeg forklarer han at jeg ønsker å ha hjelp med hjelpemiddel sentralen for å kanskje komme tilbake på jobb, men blir frarådet om å gjøre det.

Han har lav norsk språkforståelse til å være lege, og når han ikke forstår sørlandsdialekten min, sitter jeg igjen med mer smerter, mer regning og en skade jeg kunne ha fått behandling for tidligere.

Nå får jeg ikke tak i fastlegen min en gang når jeg ringer for å få sykemeldingen min.

I dag byttet jeg fastlege.

Lite hyggelig

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Var hos Ali for å få resept på medisin. Fikk det og ønsket å nevne at jeg hadde vondt i ryggen, og om vi kanskje kunne vurdere å henvise meg videre til spesialist ved senere anledning. Fikk bare si "forresten så har jeg vondt" før jeg fikk beskjed om å være stille og bestille ny time hvis jeg ville ha mer hjelp. Det hadde gått 5 minutter..... Jeg har ALDRI vært borti en mer frekk og respektløs lege. Det finnes måter å si ting på og det var ikke en vennlig måte å be meg bestille ny time på. Jeg er helt satt ut av denne opplevelsen og anbefaler derfor ikke denne legen ettersom det er flere opplevelser som jeg syntes ikke er greit og dårlig måte å behandle pasienter på. STYR UNNA!

Trygg og god oppfølging

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Jeg opplever fastlegen som imøtekomme og hyggelig. Han tar seg god tid og jeg får god oppfølging på sykdom og andre spørsmål som dukker opp. Jeg har god tiltro til han og føler at han har stor kompetanse.

Styr unna

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Styr unna både lege og legesenter. Elendig service på alle nivåer. Legen er lite forståelsesfull. Brukte ikke tid til å lese igjennom bekymringsmelding jeg hadde skrevet og levert før jeg kom. Oppførte seg hånlig og tok ikke tak i problemene som jeg kom med på vegne av en dement tredjepart.