Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Markveien Legesenter

Lite imøtekommende

Lege: Tommy Alexander Valio Skrevet

Opplever liten vilje til å gjøre mer enn et absolutt minimum, lite fokus på å opplyse og trygge pasient og at det er om å gjøre å bli fortest mulig ferdig med konsultasjon.

Omtenksom og dyktig lege

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Jeg føler meg alltid tatt på alvor, og hun husker alle ting jeg har fortalt ved tidligere konsultasjoner. Hun engasjerer seg i å finne en løsning på problemene jeg kommer med. Selve legesenteret har litt lang ventetid til tider, men når konsultasjonen først finner sted blir jeg alltid veldig fornøyd.

Virker ikke interessert

Lege: Anne Signe Øren Karlsen Skrevet

Jeg er dessverre ikke veldig fornøyd. Jeg opplevde flere ganger at hun nedspilte mine lidelser. I tillegg synes jeg at oppfølgingen kunne vært bedre.

Ok lege, men sjelden tilgjengelig og timebestilling er vanskelig

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Susanne er hyggelig og virker flink, men de siste gangene jeg har fått timer har det i stedet vært med forskjellige turnusleger. Det er ok, men man får jo ikke noe forhold til fastlegen.

Markveien legesenter tar betalt for timebestilling på SMS (6kr per mottatt SMS, minimum 2 SMS per bestilling) noe som ikke er lov i følge helsedirektoratet. Det er ikke mulig å bestille hastetimer på telefon, så det er vanskelig å planlegge timene på tidspunkt som passer.

Kommer til å bytte.

Den beste legen jeg hatt

Lege: Anne Signe Øren Karlsen Skrevet

Anne Karlsen er den beste fastlegen jeg har hatt. Vi har hatt Anne som "familielege".
Tar seg alltid tid, viser interesse og forståelse. Veldig bra med både barn og voksne. Flyttet ut fra byen men har beholdt legen i 5 ekstra år.. :)

Dessverre opererer legekontoret med "time på dagen", hvilket fungerer dårlig. Ofte får man ikke tid den samme dagen eller dagen etter å må sende forespørsel på nytt opp til flere ganger før man får time. Alltid lang ventetid, så et legebesøk tar veldig lang tid.
Kommunikasjon med "resepsjonen" er via sms da de ofte ikke tar telefonen.