Susanne Gotteberg

Autorisasjon (2008)

Susanne Gotteberg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Susanne Gotteberg

Grundig, kunnskapsrik og ærlig

Jeg er veldig fornøyd med Susanne som fastlege. Jeg har ikke gått mye til legen tidligere, men i perioden da jeg prøvde å bli gravid og under graviditet har jeg fått fantastisk oppfølging. Jeg liker at hun er så kunnskapsrik og faglig sterk. For meg er det det viktigste med en fastlege. Hun er ofte veldig travel, men jeg opplever henne fortsatt som Grundig og jeg stoler på henne.

Selve legekontoret kan være litt uorganisert til tider og vanskelig å kommunisere med, men etter man kunne bastille og velge time selv på nettet har ikke det plaget meg.

Trygg

Føler meg trygg. Hun hører på, er tålmodig og følger opp kjempe bra. Jeg har en datter og hun var kjempe flink med henne også. Er så glad jeg byttet til henne. Bor på Lørenskog men turen ned til Oslo er verdt det.

Dyktig

Trygg, effektiv, lyttende og kunnskapsrik fastlege som gjør grundige vurderinger og strekker seg langt for å hjelpe.

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Susanne som fastlege. Hun virker kompetent og er imøtekommende. Føler meg tatt på alvor.

Helt suveren

Hvis alle fastleger hadde vært som Susanne hadde man sluppet styret med å bytte fastlege. Alltid blid og imøtekommende, faglig dyktig og løsningsorientert. Terningkast 6.