Susanne Gotteberg

Markveien Legesenter

Autorisasjon (2008)

Susanne Gotteberg er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Susanne Gotteberg

jeg synes hun er en posotiv lege

Hver gang jeg har lært mye som var hos henne lærte nytt .Bra , seriøs om korona som er viktig .

Meget stilling

Hyggelig, men vanskelig å komme i kontakt med

Hyggelig lege, ofte travel, vanskelig tilgjengelig.

Hovedproblemet på Markveien er forkontoret som har en byråkratisk og rotete praksis som i perioder gjør det helt umulig å få time, eller få en fornuftig respons fra lege.

Anbefaler ikke dette legekontoret, selv om Gotteberg er helt OK.

Utålmodig, hardhendt og lite empatisk.

Legen gav meg et smilende og blidt førsteinntrykk, men har flere ganger gitt meg følelsen av å bli irettesatt for å ha kommet til legen med ting hun ikke har kompetanse på. Til tross for at jeg har hatt smerter over lengre tid som har påvirket min livskvalitet negativt og jeg har fått råd om å gå til lege av personalet som bemanner legekontorets telefon eller av andre med lignende medisinske erfaringer.

Ved prosedyrer hun har hatt kompetanse på har hun vært lite omtenksom overfor pasientens opplevelse av frykt og ubehag.

Jeg er rett og slett fortvilet over å ikke få noe støtte, forståelse og ikke minst hjelp fra denne legen og kommer til å bytte.

Beste fastlegen

Endelig en fastlege jeg føler meg trygg på å ta kontakt med. Jeg skryter til alle mine venner som skal velge fastlege, Susanne møter meg alltid med et smil, er profesjonell, lytter til mine innspill og er veldig effektiv- noe jeg setter stor pris på.

Grundig og vennlig

Susanne har vært fastlegen min i 6 år, har alltid opplevd å bli tatt på alvor hos henne. Hun skriver ikke ut medisiner eller sykemeldinger uten kritisk resonnering, noe jeg syns er betryggende. Hun har henvist meg til dyktige spesialister ved flere anledninger.