Susanne Gotteberg

Grünersgate 6-8 0552 Oslo
Susanne Gotteberg er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Susanne Gotteberg

Omtenksom og dyktig lege

Jeg føler meg alltid tatt på alvor, og hun husker alle ting jeg har fortalt ved tidligere konsultasjoner. Hun engasjerer seg i å finne en løsning på problemene jeg kommer med. Selve legesenteret har litt lang ventetid til tider, men når konsultasjonen først finner sted blir jeg alltid veldig fornøyd.

Ok lege, men sjelden tilgjengelig og timebestilling er vanskelig

Susanne er hyggelig og virker flink, men de siste gangene jeg har fått timer har det i stedet vært med forskjellige turnusleger. Det er ok, men man får jo ikke noe forhold til fastlegen.

Markveien legesenter tar betalt for timebestilling på SMS (6kr per mottatt SMS, minimum 2 SMS per bestilling) noe som ikke er lov i følge helsedirektoratet. Det er ikke mulig å bestille hastetimer på telefon, så det er vanskelig å planlegge timene på tidspunkt som passer.

Kommer til å bytte.

Omtenksom og dyktig lege

Susanne Gotteberg er dyktig og omtenksom. Hun hører på alt jeg har på hjertet, er grundig og tar meg på alvor.

Beste fastlegen jeg har hatt faktisk.

Veldig fornøyd med å ha Susanne som min fastlege. Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt så langt og kan trygt anbefale hun videre til hvem det måtte være.

Hærlig

Dette er en som tar meg alvorlig. Hyggelig. Snill. Har ikke bare vært min fastlegen, men også en god samtalepartner i de periodene jeg trengte det.