Susanne Gotteberg

Markveien Legesenter

2008

Markveien Legesenter Telefonnummer23 40 86 0023 40 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grünersgate 6-8 0552 Oslo
Susanne Gotteberg er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Susanne Gotteberg

Skulle gjerne ha hatt Gotteberg med på flyttelasset

Har hatt Susanne som fastlege i flere år, men har generelt vært frisk og vært veldig lite hos lege. Det var først da jeg ble gravid at jeg virkelig fikk behov for fastlege. Da var jeg glad jeg havnet hos Susanne. Susanne strekker seg for å gjøre ting enkelt og praktisk, hun sutrer ikke med, men er ærlig, samtidig som hun er faglig flink (som jo til syvende og sist er det eneste som er viktig). Er nå i prosess med å flytte til ny by. Skulle ønske jeg kunne ta Gotteberg med på flyttelasset.

Trygg, tilstede og kunnskapsrik

Hyggelig, og forsåtelsesfull.
Dyktig og kunnskapsrik. Godt medmenneske.
Kort ventetid, og som regel tilgjengelig.

Trygg og empatisk

Hyggelig og trygg lege som tar meg på alvor, og som ikke later som om hun kan alt. Bruker gjerne medisinske kilder under konsultasjonen og er åpen for muligheter. Det er svært betryggende, det motsatte er det ikke.
Fra å være litt skeptisk i starten som en "overført pasient" fra en som sluttet, har jeg nå full tillit til henne.

Du er heldig om du får Dr.Gotteberg!

Denne dama er så utrolig herlig. Uhøytidelig, naturlig og trygg. Hun tar seg GOD tid til pasientene, som ofte resulterer i 15-20 min ventetid før timen, noe jeg gledelig godtar (leser mer enn gjerne KK og spiller Candy Crush på venterommet for å få full oppmerksomhet senere!)

Pluss for eget rom for gynokologiske undersøkelser.

Alt i alt veldig seriøst, ryddig og fint sted å være. Tommel opp for Susanne!

Den beste legen jeg har hatt til nå i Oslo

Jeg valgte Susanne Gotteberg basert på gode anmeldelser og dårlige erfaringer med tidligere leger. Dette er en lege med god kunnskap, godt humor og som kan det å lytte til deg uansett om det gjelder psykiske eller fysiske problemer. Hun er nøye, og tar seg god tid til å både finne roten til problemet og til å finne en løsning. Selv om legekontoret er for meg på andre siden av byen, og det er upraktisk for meg ved feks akutt sykdom, så har jeg ingen planer om å bytte fatlege da avstanden er verdt bryet for den gode servicen og det gode smilet jeg jeg alltid får når jeg entrer hennes kontor.