Susanne Gotteberg

Susanne Gotteberg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Susanne Gotteberg

Trygg, tilstede og kunnskapsrik

Hyggelig, og forsåtelsesfull.
Dyktig og kunnskapsrik. Godt medmenneske.
Kort ventetid, og som regel tilgjengelig.

Trygg og empatisk

Hyggelig og trygg lege som tar meg på alvor, og som ikke later som om hun kan alt. Bruker gjerne medisinske kilder under konsultasjonen og er åpen for muligheter. Det er svært betryggende, det motsatte er det ikke.
Fra å være litt skeptisk i starten som en "overført pasient" fra en som sluttet, har jeg nå full tillit til henne.

Du er heldig om du får Dr.Gotteberg!

Denne dama er så utrolig herlig. Uhøytidelig, naturlig og trygg. Hun tar seg GOD tid til pasientene, som ofte resulterer i 15-20 min ventetid før timen, noe jeg gledelig godtar (leser mer enn gjerne KK og spiller Candy Crush på venterommet for å få full oppmerksomhet senere!)

Pluss for eget rom for gynokologiske undersøkelser.

Alt i alt veldig seriøst, ryddig og fint sted å være. Tommel opp for Susanne!

Den beste legen jeg har hatt til nå i Oslo

Jeg valgte Susanne Gotteberg basert på gode anmeldelser og dårlige erfaringer med tidligere leger. Dette er en lege med god kunnskap, godt humor og som kan det å lytte til deg uansett om det gjelder psykiske eller fysiske problemer. Hun er nøye, og tar seg god tid til å både finne roten til problemet og til å finne en løsning. Selv om legekontoret er for meg på andre siden av byen, og det er upraktisk for meg ved feks akutt sykdom, så har jeg ingen planer om å bytte fatlege da avstanden er verdt bryet for den gode servicen og det gode smilet jeg jeg alltid får når jeg entrer hennes kontor.

Veldig hyggelig, lyttende og løsningorientert.

Susanne er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Dersom man opplever at man må vente litt ekstra for å komme inn, så kan man skjønne hvorfor når man kommer inn på kontoret. Hun er meget flink til å lytte og tar seg tid til å gi gode råd. Jeg har lite å si om hva som kunne vært bedre, da jeg sannsynligvis aldri kommer til å bytte fastlege igjen.