Susanne Gotteberg

Autorisasjon (2008)

Susanne Gotteberg er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Susanne Gotteberg

Grundig og vennlig

Susanne har vært fastlegen min i 6 år, har alltid opplevd å bli tatt på alvor hos henne. Hun skriver ikke ut medisiner eller sykemeldinger uten kritisk resonnering, noe jeg syns er betryggende. Hun har henvist meg til dyktige spesialister ved flere anledninger.

Skulle gjerne ha hatt Gotteberg med på flyttelasset

Har hatt Susanne som fastlege i flere år, men har generelt vært frisk og vært veldig lite hos lege. Det var først da jeg ble gravid at jeg virkelig fikk behov for fastlege. Da var jeg glad jeg havnet hos Susanne. Susanne strekker seg for å gjøre ting enkelt og praktisk, hun sutrer ikke med, men er ærlig, samtidig som hun er faglig flink (som jo til syvende og sist er det eneste som er viktig). Er nå i prosess med å flytte til ny by. Skulle ønske jeg kunne ta Gotteberg med på flyttelasset.

Trygg, tilstede og kunnskapsrik

Hyggelig, og forsåtelsesfull.
Dyktig og kunnskapsrik. Godt medmenneske.
Kort ventetid, og som regel tilgjengelig.

Trygg og empatisk

Hyggelig og trygg lege som tar meg på alvor, og som ikke later som om hun kan alt. Bruker gjerne medisinske kilder under konsultasjonen og er åpen for muligheter. Det er svært betryggende, det motsatte er det ikke.
Fra å være litt skeptisk i starten som en "overført pasient" fra en som sluttet, har jeg nå full tillit til henne.

Du er heldig om du får Dr.Gotteberg!

Denne dama er så utrolig herlig. Uhøytidelig, naturlig og trygg. Hun tar seg GOD tid til pasientene, som ofte resulterer i 15-20 min ventetid før timen, noe jeg gledelig godtar (leser mer enn gjerne KK og spiller Candy Crush på venterommet for å få full oppmerksomhet senere!)

Pluss for eget rom for gynokologiske undersøkelser.

Alt i alt veldig seriøst, ryddig og fint sted å være. Tommel opp for Susanne!