Susanne Gotteberg

Grünersgata 8 0552 Oslo
Susanne Gotteberg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Susanne Gotteberg

Omtenksom og dyktig lege

Susanne Gotteberg er dyktig og omtenksom. Hun hører på alt jeg har på hjertet, er grundig og tar meg på alvor.

Beste fastlegen jeg har hatt faktisk.

Veldig fornøyd med å ha Susanne som min fastlege. Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt så langt og kan trygt anbefale hun videre til hvem det måtte være.

Hærlig

Dette er en som tar meg alvorlig. Hyggelig. Snill. Har ikke bare vært min fastlegen, men også en god samtalepartner i de periodene jeg trengte det.

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg har gått til mange forskjellige leger, men ingen har vært så flinke som Susanne Gotteberg. Hun skiller seg ut fra de andre legene jeg har hatt tidligere ved at hun alltid husker meg og min historie fra gang til gang, hun tar seg god tid til meg, hun er utrolig lett å snakke med og veldig flink i jobben sin. Hun får meg til å slappe av og føle at jeg er i gode hender. Jeg stoler veldig på Susanne og vet at hun alltid vil gjøre en god vurdering av min helsesituasjon. Anbefaler å ha henne som fastlege på det sterkeste! :-)

Jeg elsker!!

A sweet, kind, and competent doctor. Finally! She is a mother and as a new mom at the time I met her, I found her to be very sensitive of my needs.