Bestill time
Logo for Heimdal Tannlegesenter AS

Heimdal Tannlegesenter AS

Logo for Heimdal Tannlegesenter AS

Om klinikken

Klinikken er en moderne og hyggelig tannklinikk midt i Heimdal sentrum i Trondheim. Våre dyktige tannleger og tannpleier har høy kompetanse og jobber i team sammen våre trivelige tannhelsesekretærer.

Beliggenhet: Heimdal Tannlegesenter ligger nær både Metrobuss-stasjon, togstasjon og taxiholdeplass. Vi holder til kun få minutter med bil fra Byåsen og Trondheim sentrum, og det er parkeringsplasser i umiddelbar nærhet.

Behandlingstilbud: Vi tilbyr alle typer allmenn behandling med avansert og moderne utstyr: Undersøkelser: fyllingsterapi, rotfyllinger, kroner, broer, proteser, implantater, fjerning av visdomstenner, tannkjøttbehandlinger, tannrens, tannbleking osv.

Akutt: Vi prioriterer også akutt-pasienter og tilbyr time på dagen dersom du tar kontakt på morgenen.

Pris: Våre priser er svært konkurransedyktige, og prislisten er oversiktlig. Vi er også nøye med å gi deg et overslag ved større behandlingsbehov.

Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

• Profilbilde av tannlege Friederike Wünsche

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Profesjonell, trivelig og betryggende

Tannlege: Knut Gätzschmann Skrevet

Knut er utrolig god på å få pasienter til å føle seg "hjemme". Ingen problemer er for store! En tålmodig og jordnær kar som sprer glede til både pasienter og kolleger. Ikke minst ett "smittsomt" godt humør!
Selv har jeg ikke tannlege skrekk, men vi kan alle innrømme at inngrep i munnen er ikke den mest behagelige opplevelsen. Han beroliger og informerer gjennom hele inngrepet, og tillater at jeg kommer med ønsker for å gjøre oppholdet bedre. Vært til en del tannleger og Knut er en overlegen vinner hos meg. Prima, All ros til han!

Høflig bra kunnskap

Tannlege: Pål Stakston Kvinge Skrevet

Behagelig vesen. Gir opplysninger om diverse sykdommer og hvordan løse disse kommer med råd om hvordan pusse tennene for å forebygge tannkjøttsykdom.

Behagelig og trygg

Tannlege: Knut Gätzschmann Skrevet

Med tannlegeskrekk hadde jeg aldri trodd at jeg skulle klare å være så komfortabel i en tannlegestol, men denne tannlegen klarer å få meg rolig. Meget fornøyd og anbefales på det sterkeste😊

Anbefales.

Tannlege: Pål Stakston Kvinge Skrevet

Er pasient til tannlege Pål S. Kvinge. En meget dyktig og ikke minst behagelig mann. Må også få berømme alle tannlegeassistentene ved klinikken. Virkelig flotte og omsorgsfulle folk. Anbefales på det varmeste.

Hyggelig.

Tannlege: Friederike Wünsche Skrevet

Veldig hyggelig tannlege, rolig og behagelig. Hun forklarte også hva hun oppdaget underveis, som jeg ser på et stort pluss. Anbefales!