Heimdal Tannlegesenter AS

Ringvålveien 2 7080 Heimdal
Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Veldig sympatisk

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Har alltid hatt tannlegeskrekk, men det trenger man ikke ha med denne tannlegen! Han har alltid tatt seg god tid, er empatisk, har humor og forklarer veldig godt. Man føler at han bryr seg, og at det er ekte. For første gang på over 20 år så gruer jeg meg faktisk ikke til å gå til tannlege selv om jeg skal trekke tenner, ta rotfylling etc. Anbefales for de med tannlegeskrekk !

Den bæste tanlægen æ nånn gang har godt te .

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Han har en helt spesiel evne til å få deg til å bli rolig å avslappet. Han anbefales på det sterkeste ...

Dyktig tannlege

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

God kontakt med pasientene, og god behandling. Jeg føler meg sett.

Ekstremt fornøyd :)

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Veldig førnøyd med Rune som tannlege. Han er alltid blid og har en sans for humor.
Jeg var der fordi jeg hadde hull i alle tennene pga kaffedrikking med MYE sukker i og han tok seg veldig god tid til meg, Man føler ikke at han stresser rundt. Og ikke minst, han satte seg ned ved siden av meg og fortalte meg hvorfor jeg fikk skadene, hva han skal gjøre, hva som skjer når det skjer i tenne og hvordan jeg skal behandle tennene hjemme. han skulle også vise meg hvordan jeg pusser tennene når jeg kommer tilbake neste gang, og det har jeg aldri opplevd at en tannlege har gjort før. Og jeg hadde ei visdomstann med smerter, jeg fikk veldig lett time på dagen og det var også mulighet for å kontakte han pr mobil ved veldig akutte tilfeller. Veldig godt fornøyd :D

Særdeles bra kar, spesielt for oss "reserverte"

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Jeg valgte Rune Denstad etter anbefalning fra bekjente, og det angrer jeg definitivt ikke på!

Som så mange andre har jeg tannlegeskrekk, mye på grunn av "rikets tilstand" og tidligere erfaringer med ikke fullt så positive opplevelser. Mitt første møte med Denstad var på grunn av at det måtte rotfylles flere tenner i forkant av en nødvendig operasjon som kom i berøring med røtter. Det føltes litt rart å kunne si at en trippel eller kvadrupel (har glemt) rotfylling var den beste tannlegeerfaringen min noen gang!

Jeg opplevde at Denstad LYTTET til meg, respekterte og tok hensyn til at jeg hadde et "handikap" opp mot tannleger. Denstad var VELDIG flink til å holde en avledende samtale som beroliget meg mye. Han delte erfaringer fra eget liv og virke og opplevdes genuint interessert i meg og tematikken rundt mitt besøk. Denstad og/eller hans medarbeidere var også dyktige i å finne ut av økonomiske løsninger og kontaktet meg i etterkant da det viste seg at det var mulig å få bedre dekning fra det offentlige enn først antatt.

Selv om jeg ikke er "kurert" for min vegring mot ikke-kulinariske besøk i min munn så kan jeg i alle fall varmt anbefale Rune Denstad, jeg har funnet tannlegen JEG kommer til å benytte i framtiden.