Borgen Legesenter

Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Borgen Legesenter

Uansett hvor jeg flytter i landet,ønsker jeg Kristin Bjerke som fastlege!

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Jeg mener jeg får time i tide i forhold til det aktuelle sykdomsbildet, og får oppfølging og henvisning når det er behov for det.

Jeg stoler på at Kristin Bjerke gir meg tilstrekkelig med oppfølging og tid. Noen ganger går min time over tiden, og andre ganger må jeg vente litt på min time, men det er jo et gi og ta vi pasienter må forholde oss til.

Manglende empati og forståelse.

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Jeg føler at legen mangler empati og forståelse.
Jeg kom med et særdeles vanskelig (for meg følelsesmessig) problem, og ble møtt med en noe krass tone og jeg følte at legen ikke hadde noe forståelse for situasjonen jeg var i.
Følte også, etter å ha lest andre personers erfaringer med samme problem, at jeg fikk noe mangelfull tilbakemelding/tilbud.
Dette er hovedgrunnen til at jeg bytter lege.

I tillegg kom legen på jobb 08:37. Jeg hadde time 08:30, og satt på venterommet da hun kom på jobb.

kunnskapsrik, dyktig, empatisk, trygg og seriøs

Lege: Berit Brustad Skrevet

Ett fantastisk menneske som lytter, forstår og hjelper med absolutt alt du har på hjertet. Utrolig heldig som har Berit som min fastlege.

En dyktig lege som ser deg

Lege: Berit Brustad Skrevet

Berit er rett og slett den beste legen jeg har hatt. Hun er empatisk, kunnskapsrik og dyktig i jobben sin. Hun har en stor tilstedeværelse, hun ser og hører deg. Det virker som om dette er egenskaper som ligger helt naturlig for henne. Det virker skjelden som om hun har dårlig tid, selv om det sikkert ofte er tilfelle. Hun tar den tiden hun trenger for å kunne hjelpe deg.

Hun følger opp og tar gjerne en telefon til deg etter kontortid, for å fortelle deg om testresultater på prøver osv. Det er stort sett lett å få time.

Jeg føler meg trygg som har en så god lege som kan ivareta både små og store problemer. Vi trenger flere leger som henne.

Beste legen jeg noen gang har hatt.

Lege: Erik Ytteborg Skrevet

Det er alltid lett å få time hos Erik Ytterborg. Han er hyggelig, effektiv og tar pasientene sine på alvor. Veldig fint at en som pasient også blir inkludert i behandlingsopplegget.

Jeg har ingenting å utsette på Dr.Ytterborg!