Borgen Legesenter

Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Borgen Legesenter

Veldig dyktig lege - trodde nesten ikke de fantes lenger

Lege: Berit Brustad Skrevet

Jeg ble henvist til Berit Brustad fordi min fastlege var på ferie, og jeg var lykkelig fra første møte. Hun har alltid fulle lister, så det tok meg noen måneder å bytte, men jeg fulgte nøye med og gjett om jeg var glad da det dukket opp ledig plass. Nå bytter jeg aldri! Hun er utrolig dyktig, empatisk og oppdatert, men allikevel myndig hvis hun mener det er riktig. Og det skal hun være!

God fastlege!

Lege: Erik Ytteborg Skrevet

Har gått til Ytteborg i mange, mange år og alltid like god oppfølging. Det er alltid lett å få rask time og legesekretæren, som har vært der i alle år, er så flink og hyggelig!
Ytteborg er en lege som jeg føler sér meg, og han tar seg god tid til hver enkelt pasient. Har jeg behov for noe ekstra så tar han seg tid til det. Han er en lege som jeg stoler på og føler meg trygg på. Han er kanskje litt av "den gamle skolen", men han tar pasientene sine på alvor.
Jeg har gått til en annen fastlege et par år i mitt liv og hun var et mareritt, så jeg har noe å sammenligne med!
-Fornøyd pasient-

Manglende empati

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Synes legen er lite imøtekommende og føler meg "forhåndsdømt". Ble ikke helt tatt på alvor og legen virket stresset og hadde dårlig tid. Jeg har byttet lege.

Flink og veldig hyggelig

Lege: Berit Brustad Skrevet

Svært dyktig og god generell kompetanse. Det er lett å få time, og hun tar pasienten på alvor. Flink til å følge opp og bryr seg oppriktig om sine pasienter. Beste legen jeg noen gang har hatt!

Profesjonell, empatisk, grundig og ivaretakende

Lege: Berit Brustad Skrevet

Jeg har bare gode ord å si om Berit Brustad. Har hatt henne som fastlege over lengre tid og fått et godt bilde over hvordan hun jobber med ulike sykdommer, tilstander og i livsfaser. Jeg har blitt godt ivaretatt, opplever at hun alltid har tid (til tross for at hun antakeligvis ikke har det), og føler at hun tar meg på alvor. Håper hun leser alle de positive tilbakemeldingene hun har fått! Det er vel fortjent og vel forunt. Jeg tviler på at det går an å jobbe på en bedre måte som fastlege enn det denne legen gjør.