Borgen Legesenter

Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Borgen Legesenter

Imøtekommende og dyktig lege

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Jeg opplever Kristin Bjerke som vennlig, kunnskapsrik, lyttende og interessert. Hun er grundig og forklarer godt. Hun tar seg tid og gir gode råd. Jeg er svært fornøyd med å gå til Borgen legesenter, og å ha henne som fastlege. Anbefaler henne gjerne.

Tar meg alltid seriøst - fantastisk fastlege

Lege: Erik Ytteborg Skrevet

Erik Ytteborg er en fantastisk fastlege som alltid tar meg seriøst og henviser meg videre hvis nødvendig. Han er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Super fornøyd.

Med lite respekt og ubehagelig opplevelse

Lege: Erik Ytteborg Skrevet

Jeg følte meg ikke bli sett og hørt med respekt. I begynnelsen var det greit å kommunisere med ham. Etterpå følte jeg meg at han fokuserte på hva han tenkte på og ikke ville høre at hva jeg virkelig følte. Etter halv minutt, hadde han ingen øyekontakt med meg og var helt stille å skrive noe på PC mens jeg fortsatt å beskrive symptomene mine. I tillegg skrev han feil sykdom som jeg hadde i henvisningen. Hvis han kunne bruke tid å høre hva jeg hadde sagt eller lese min sykdomshistorie ordentlig skulle dette ikke skje. Veldig ubehagelig opplevelse! Skal bytte fastlege så fort som mulig!

Veldig skuffet

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Gleder meg til å bytte til henne men ble skuffet og angrer at jeg gjorde det. Vikaren har null kontroll på pasientene. Og de samarbeider dårlig sammen. Lille jente vår hadde hostet i noen uker. Vikaren sa at vi bli kontaktet av noen som kan sjekke det. Og det skjedde aldri. Vi fikk dårlig info på når vi blir kontaktet. Vikar og selve Kristin sier 2 forskjellige ting. Der bare viser at de bryr seg ikke om pasientene sine. Hva om det var noe alvorlig!!! Etter det føler jeg meg ukomfortabelt å dra ril henne for at jeg har blitt redd at det ikke blir tatt på alvor.

Gir meg føkelsen av å være i gode hender.

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Legen min, har fulgt meg gjennom livskriser og jeg har hatt noen vondter i min tid hos henne.
Hun sparker meg litt bak og forteller meg at hun tror på meg. Samtidig har hun har gitt meg oppfølgingssamtaler på slutten av dagen dvs mulig ekstra tid fra hennes fritid.
Hun har deltatt på møte med NAV der hun imponerende har oppsumert min situasjon til byråkrater.
Hun har henvist meg til spesialister etter selv å ha gjort undersøkelser. Hun har tenkt kreativt når spesialistene er vanskelig tilgjengelig. Vi har sammen drøftet behov og konkludert med ikke behov for henvisning. Hun er bittelitt stram noen ganger. Jeg ser over tid at det er for å være ryddig, hun ser meg.
Slike fastleger vil Norge ha.
Jeg kan ikke huske hverken at det har vært vanskelig å få time eller urimelig ventetid.
Dessverre har de delvis byttet ut supersøte og flinke kontordamer.