Borgen Legesenter

Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Borgen Legesenter

Tillitsvekkende og ''tar tak''

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Kristin er ikke bare en dyktig lege, men også dyktig psykologisk og flink til å se hele bildet. Viser omsorg for deg og tar deg på alvor. Tar grep med én gang. Effektiv (uten hastverk, innenfor de tidsrammene hun har). Alltid en god følelse inni meg etter å ha vært i kontakt med henne!

Lyttende og faglig dyktig

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Har blitt godt mottatt hos Kristin og opplever henne som en faglig dyktig lege som svarer utfyllende på spørsmål. Hun har god oversikt over kompetansen til de ulike stedene i Oslo man kan henvises videre til. Samtidig er hun lyttende og har forståelse for og ivaretar det som er viktig for meg som person.

Vennlig, lyttende, kompetent og tilgjengelig

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Kristin Bjerke som min fastlege. Det er kort ventetid for time, hun er presis og vennlig. Stiller relevante spørsmål og viser videre til spesialist ved behov. Følger opp blodprøver raskt med konkrete vurderinger. Anbefales som fastlege.

Faglig trygg, fornuftige vurderinger.

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Så langt jeg - som ikke er fagmann, men med vanlig
godt vett - kan vurdere hva som skjer, føler jeg meg i veldig gode hender.
Resultatet av min tilstand etter endel år hos denne
legen er veldig bra.
Utmerket service.
Og jeg vet at det er min jobb å stelle pent med kropp
og sjel.
Jeg fortsetter bestemt hos denne legen.

Profesjonell og trygg

Lege: Berit Brustad Skrevet

Berit er hyggelig, profesjonell, trygg og tillitvekkende. Hun har fulgt meg blant annet gjennom og etter to svangerskap. Hun er også god med barna som også nå har henne som fastlege. Er rask med å henvise til spesialist når hun vurderer behov for det. Har ved et par (spesielle) anledninger fått snakke med henne på telefon. Hun er mer tilgjengelig enn jeg forventer av en fastlege med mange pasienter. Hun er ofte forsinket, men det tenker jeg betyr at hun tar seg ekstra tid med hver pasient, som er positivt.
Jeg er for øvrig også meget fornøyd med Borgen legesenter og de ansatte i resepsjonen der. Alltid god hjelp å få!