Østensjø Legesenter

Vetlandsveien 99 0685 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østensjø Legesenter

Ingen empati og lite interessert

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Jeg har en sjelden diagnose, og er avhengig av en fastlege som samarbeider med både spesialister, og ikke minst meg. Ingenting av dette skjedde-tvert i mot- hun tar styringen og overkjører meg fullstendig som pasient. Hun har heller ikke satt seg inn i diagnosen min, og er ikke forberedt. Det har vært så slitsomt, da hun ikke er lydhør eller lytter i det hele tatt! Dette er den minst empatiske legen jeg noensinne har hatt- dessverre. Hadde så god fastlege og vikar for fastlegen-men hun gikk av med pensjon. Dette klarer ikke jeg mer. Så nå er det bytte av lege. Vond opplevelse

christian

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Hun er e fantastisk fastlegge om jeg har hatt nå i 3 år. Hun er flink til og lytte og ordne med det meste.

Aldri hatt en bedre fastlege!

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Dr.Gjedebo er ingenting annet enn helt fantastisk! Hun har hjulpet meg så masse gjennom tøffe perioder, vist forståelse og kommet med gode råd og forslag underveis. Alltid raske svar om det er noe. Kommer til å fortsette å ha henne som lege så lenge jeg kan, om jeg så må reise halve landet rundt.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Helle er sannsynligvis en av Norges aller beste fastleger. Hun tar seg tid til å lytte, tar deg alvorlig, henviser til spesialister der det er nødvendig, konsulterer med spesialister for å sikre best mulig oppfølging og behandling for hver enkelt pasient.

I tillegg er hun råeffektiv når det kommer til fornying av resepter via helsenorge.no, legger inn og ordner opp i alt mulig.

Hun har utrolig mye kunnskap og erfaring, og bruker dette aktivt i praksisen sin. Dessuten holder hun seg oppdatert og opplyst om ting som skjer i medisinverden! (her har en del andre fastleger noe å lære).

For å si det sånn; flytter hun til Tromsø, så flytter jeg etter :-)

Flink og omtenksom

Lege: Navdeep Kaur Jørdre Skrevet

Utrolig flink lege. Lytter godt og bruker god tid. En ung lege med mye kunnskap. En av de beste legene jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste