Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuhuset legegruppe DA

Kunnskapsrik og kompetent

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg har vært pasient hos Trine Bjørner i mange år. Nå har jeg skiftet fastlege, men det er ikke fordi jeg var misfornøyd, bare fordi jeg trengte en lege som lå nærmere hjemmet. Trine Bjørner er ikke en lege som duller med deg, men hun er svært flink, har stor oversikt over andre helsetilbud man kan trenge, og tar alltid problemene du har alvorlig. Jeg har alltid fått grundig og kompetent hjelp. En dyktig lege! Jeg er takknemlig for de årene jeg har vært pasient hos Trine Bjørner.

Uempatisk

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Opplever at hun ikke har noen empati for pasient. Spør spørsmål og avbryter før man rekker å svare utfyllende.

Har vært hos henne et par ganger bare for sjekk og henvisning, og det var greit. Men da jeg kom med et mer sammensatt bilde opplevde jeg at hun ikke brydde seg og bare ville ha meg ut så fort som mulig, før jeg hadde rukket å forklare hele grunnen til at jeg oppsøkte lege. Fikk meg også til å føle meg dum som i det hele tatt dro til legen, og jeg følte meg verre da jeg dro enn da jeg kom.

Best fastlegen

Lege: Trine Bjørner Skrevet

She is my doctor for more than 3 years and she is the best doctor. She knew when to refer me to a specialist. I feel that every time I go to her she does not minimize my problem. I am grateful to her. And I never felt that she was racist

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Rask respons, følger opp pasienten, sørger for videre utredning når det er behov og gir tilbakemeldinger.

Veldig flink og empatisk fastlege

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

nå har jeg gått til Tord i 7 år, og er veldig fornøyd. Veldig flink of kompetent lege, altid lytter og empatisk.