Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuhuset legegruppe DA

Nedlatende og uprofesjonell lege

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg er rystet over mitt møte med Trine. Ikke bare er hun ekstremt nedlatende i måten hun prater til meg som pasient på, men hun bagatelliserer problemstillingene jeg legger frem. Ei har hun lest seg opp på hvorfor jeg er der, og vil helst kaste meg ut før jeg har satt meg i stolen. Utrolig ubehagelig. I løpet av de 3(!) min jeg var inne på hennes kontor, klarte hun å ikke bare få meg til å føle meg skikkelig dum, men også uviktig og til bry. Første jeg gjorde etter jeg ble kastet ut av kontoret hennes, var å bytte lege.

Flink og tillitvekkende

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Dr Reberg har vært min og familiens fastlege i 20 år. Han er hyggelig, faglig oppdatert, grundig og følger opp. Anbefales!

En kompetent lege

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Jeg har vært hennes pasient i omtrent 5-6 år, og jeg har også vært der av forskjellige grunner. Torunn er godlytter og fra mitt ståsted hun alltid prøvd å finne en løsning og komme med mulige alternativer. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Teknisk og lite imøtekommende

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Byttet til Bjerve Eide da jeg flyttet til Oslo i slutten av tenårene. Tok kontakt for å fornye resepter for mine sykdommer, og få minutter inn i konsultasjonen fjernet hun alle medisinene jeg hadde gått på i flere år — en stoffskiftemedisin, og et legemiddel som jeg bruker i forbindelse med en psykiatrisk diagnose. Jeg fikk imidlertid videreført resept på antidepressiva uten spørsmål. Hun tok seg ikke tid til å bli kjent eller ta opp sykehistorie, trodde ikke på at jeg hadde sykdommene jeg brukte medisiner for (hun hadde ikke fått tilsendt journal fra tidligere lege), viste lite interesse for mine synspunkter, fremstod kald og teknisk. Følte meg redd og liten etter møtet med Bjerve Eide, og måtte oppsøke en annen lege for å få medikamentene og oppfølgingen jeg trenger.

Dersom hun hadde gode, faglige argumenter for at jeg ikke skulle fortsette på medisinene jeg bruker skulle jeg ønske hun hadde tatt seg tid til å snakke med meg om dette, og eventuelle alternativer. Dessuten burde hun tatt seg tid til å hjelpe meg med nedtrapping av avhengighetsskapende medisin, fremfor en lite imøtekommende nei-holdning.

Fantastisk og ryddig lege

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Ryddig og utrolig dyktig lege.
Noe forsinkelser må det sies at det er, men min opplevelse er at det er ofte fordi han faktisk tar seg god tid til hver og én som er innom, så det er absolutt tålelig!
Alltid fått akutt-time på dagen v/behov.
Har hatt Brynjar Reberg som lege i 10 år og aldri tenkt på å bytte.