Legene Bjørnnes og Walther DA

Geitmyrsveien 45B 0455 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Bjørnnes og Walther DA

Fantastisk lege

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Lytter og tar deg seriøst uansett hva det måtte være. Fantastisk lege- som de andre legene på samme senter.

Empatisk, kompetent og tillitsfull

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Fikk Marit som fastlege når jeg flyttet hjem fra England (2008) og kunne ikke håpet på å møte noen bedre.

Fastlegen har (for meg) en mye større «rolle» utover å bare utføre sine akademiske ferdigheter og kjernekompetanse. Noe man tross alt forventer av en slik viktig stilling, men eksekvere utover det føles sjeldent.

Marit tar seg tid til å se, forstå og lytte. Empatisk, kompetent og tillitsfull.

Disse 15-30 minuttene man har til rådighet føles sikkert litt trangt for de fleste, men her er Marit så god (etter min oppfattelse), fordi hun har en sjelden evne til å se mennesket, deres livssituasjon og erfaring (historikk). Hun gir feedback utover ren fakta, og virker genuint opptatt av deg og din velvære.

Alltid blid og tålmodig.

Flyttet til Bærum for 10 år siden og det ville nok vært lettere for meg personlig å ha en fastlege nærmere meg, med en smule bedre kapasitet/tilgjengelighet etc. Sannheten er jeg er så fornøyd at jeg aldri kommer til å bytte.

De kunne nok ha utnyttet seg av bedre (moderne) systemer for kommunikasjon og «brukeropplevelse», men når man først er inne på et legekontor finner du få som er bedre enn Marit.

Kunne ikke gitt en bedre anbefaling.

Super og tillitsvekkende lege!

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Jeg fikk Marit som lege da min gamle lege gikk av med pensjon, og har hele tiden vært strålende fornøyd med henne. Selv etter at jeg flyttet fra Oslo klarte jeg ikke å bytte lege før det ble for knotete å til og med måtte inn til Oslo for blodprøver (man kan nå kun ta prøver ved Fürst) - så nå kapitulerte jeg. Marit tar den tiden du trenger - noe som fører til at hun alltid er forsinket - men så vet man jo at en annen gang kan det faktisk være MEG som trenger den tiden. Hun er blid og positiv - støttende, men også utfordrende der det trengs. Jeg har satt umåtelig pris på henne som lege, så du som overtar plassen min er heldig;) Det eneste negative er at det tar laaang tid for å få time, med mindre det er noe helt prekært.

Verdens beste lege!

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Marit er verdens beste lege. Empatisk, lyttende, kompetent og tar seg alltid tid. Gjør ingenting at det tar litt tid på venteværelset når man vet at det er fordi hun alltid tar seg god tid til pasientene. Har flyttet 1 time fra Oslo, men skal aldri bytte fastlege.

Lyttende, kunnskapsrik og tar seg tid.

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Etter en periode på 10 år er Marit den beste fastlegen jeg har hatt (jeg har flyttet en del). Jeg flytter nå igjen til vestlandet - er det en ting jeg gjerne skulle hatt med meg så er det Marit. Flink til å lytte, ta seg tid selv om det er travelt, klar i talen og full av kunnskap i faget sitt. Har vært en del ventetid på å slippe til, men det har vært verdt det. Kan anbefale henne på det varmeste, og er litt lei meg for at jeg ikke kan ha henne videre som min fastlege.