Holbergs Plads Legesenter

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergs Plads Legesenter

Grundig og tillitsvekkende

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Etter to mildt sagt traumatiske opplevelser med andre fastleger fant jeg endelig dr. Bains. Han lytter, han undersøker og han tar seg tid når det er nødvendig. Ikke nødvendigvis den mest tilgjengelige fastlegen, men tillitsvekkende.

Engasjert lege

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Fastlegen min jeg hadde tidligere var syk så jeg fikk time hos Ravi. Etter den timen byttet jeg fastlege med en gang. Han fikk meg fremst i køen på flere undersøkelser b.l koloskopi. Og jeg fant raskt ut at jeg hadde en kronisk sykdom. Han kunne nødvendigvis ikke så mye om sykdommen men de siste 2 årene jeg har gått hos han har vi lært mye sammen. Han leser seg opp nøye på hva din sykdom er og er han i tvil så ringer han spesialister for å få råd. Han er utrolig flink og god person å snakke med. Det jeg liker aller best med Ravi er at han ikke ser på meg som "syk". Han er alltid spent på å høre hvordan studier, jobb og samboerskapet går.

Han er en god støttestpiller som vil hjelpe.

Fastelege

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

- Hadde en svært tung tid med dette legesenteret både med fast lege og helsepersonalet i kontoret og faktisk over telefonen ved timebestilling.
- Fikk somregels ikke tatt opp mer en ting om gangen, siden han er svert glad i og ta seg tid med og prate opp din tid.
- Var overdrevent har hent ved operasjon, muligens på grunn av dårlig kjemi, men en doktor skal kunne oppføre seg profesjonelt og ikke bruke posisjonen sin med maktbruk ved sprøyteinjeksjon.
- Uhøflig ved avskjed, og av og til kroppslig uhøflighet ved entre slik at det er godt synlig for andre i venteværelsene.

- Foreslå og ta med en huskelapp for og prøve og få gjennom flere saker.
- Vær bestemt på din sykdom/lidelse
- Nå har jeg fått nokk, så nå bytter jeg lege

Særdeles dyktig

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Dr. Bains er min fastlege. I løpet av tiden som min fastlege har han utvist særdeles god medisinsk kompetanse både mht. diagnostikk og behandling vedrørende en rekke forskjellige sykdomsarter. Han er flink til å lytte, og er en fornuftig og kunnskapsrik samtalepartner med humor og et positivt vesen.

Jeg opplever Dr. Bains som meget kunnskapsrik, tilgjengelig og serviceinnstilt, og er veldig tilfreds med å ha ham som fastlege.

Anbefales virkelig!

Anbefales

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Vi har ikke han som fastlege, men han tok i mot oss en fredag ettermiddag da vår sønn var syk - slik at vi skulle slippe å tilbringe kvelden på legevakten! Fantastisk service og omtanke - anbefales 😊