Lovisenberg legesenter

Geitmyrsveien 45B 0455 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lovisenberg legesenter

Den beste legen

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Fantastisk lege som følger opp godt. Flink til å lytte og undersøker pasienter bra. Har han både på meg og barnet mitt og er super fornøyd. Anbefales på det sterkeste!

En dyktig og kompetent lege.

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Har haft han som fastlege i mange år og har alltid vært fornøyd! Han tok godt være på meg i graviditeten og hade ikke noen problemer med å ta ekstre prøver av diverse ting når jeg var bekymret for noe. Veldig forståelses full og empatisk, men ærlig når en trenger det. Han ofte er forsinket, men det er et tegn på at han tar seg god tid til deg som patient og ikke stresser deg ut av døren! Kan anbefale han på det varmeste.

Veldig dyktig lege

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Gir gode raad. Relasjon bygges paa tillit. Tar seg tid til aa lytte. Rolig og selvsikker i sitt arbeid.

Aldri tilgjengelig.

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

I 3 år har vi aldri fått sett legen når vi skulle. Alltid opptatt og akutte saker blir kastet til legevakten. har sett kun legevakten siden jeg ble pasient på Lovisenberg legesenter ( hvis det finnes noe sånt..) løp til andre leger med andre ord.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Legen tar seg god tid. Kommunikasjonen er ypperlig. Han forklarer grundig hva saken gjelder. Er rask til å sette i gang undersøkelser og telefonerer gjerne instanser han skal henvise til i løpet av timen. Veldig sympatisk fyr.