Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av Harbitzalléen Legesenter A/S

Anbefales ikke.

Lege: Robin Jareg Skrevet

Jareg prøver å løse ting som han har ikke nok kunskap for selv og veldig sjelden skriver henvisningen til spesialister.
Føler at han ikke lytter og undervurderer meg, tar ikke i mot anbefalinger fra pasienter og kommer med løsninger for sent i prosessen.
Jeg kjenner meg selv bedre enn ingen og setter pris på at mine opplevelser tas på alvor.

Very good

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

If I wasn't moving out, I would definitely keep being her patient. She helped me a lot, was polite and always listened to me. I always left thinking that she cares and knows what to do, and that I'm closer to a solution of whatever problem bothered me at the time.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Rolfsjord er en veldig åpen og forståelsesfull lege, i tillegg til å være faglig dyktig og oppdatert. Til tross for at hun er litt travel, møter hun meg alltid med engasjement og empati. Jeg tror at hun virkelig bryr seg om pasientene sine, og det merkes på jobben hun gjør. Strålende fornøyd med henne som min fastlege.

Grundig og dyktig

Lege: Knut Arne Gråbø Skrevet

En lege som er meget nøye, ikke tror, men søker bekreftelse hos spesialister. En lege du kan stole 100% på.

Rolig type

Lege: Robin Jareg Skrevet

Første gang jeg var hos ham lurte jeg på hvor engasjert han var i faget sitt. Der tok jeg jammen feil. Opplever ham nå som både interessert og profesjonell. Jeg får svar på det jeg lurer på. Prøvesvar og annet formidles raskt til meg.
Forrige fastlege var veldig stresset (men flink nok). Med Jareg slapper jeg mer av. Han er rolig og imøtekommende og har til og med litt glimt i øyet. Anbefales.