Harbitzalleen Legesenter AS

Telefonnummer22 51 58 5822 51 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Harbitzalléen 2A 0275 Oslo

Siste vurderinger av Harbitzalleen Legesenter AS

Hyggelig, flink og tillitsvekkende

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Flinkeste fastlege jeg har hatt. Fikk han etter jeg sluttet hos en annen. Hele vår fam. bruker han. Effektiv, dyktig, forklarende og får alltid tilbakemeldinger om det er noe på tok.

Opptatt og forsinket

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Dessverre føler man ikke at de problemene man kommer med er viktige nok for at man får tilstrekkelig tid for en skikkelig undersøkelse. Når man bruker ekonsultasjon får man en faktura for hvert spørsmål. Det er skuffende.

Å vente 20 min for å komme inn er uakseptabelt.

Effektiv og profesjonell fastlege

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Lysen er dyktig i sin jobb, hvor hun gjerne forklarer visse fagbegreper og til og med tegner en modell (hvis jeg ikke forstår sykdomsbegrepet). Dessuten er hun svært god på å følge opp ting fra tidligere timer som jeg egentlig har glemt av. Muligens en av de beste fastlegene jeg har hatt! Effektiv og proff.

Dyktig og grundig

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Fantastisk fastlege, har vært hos han siden jeg flyttet tilbake til Norge.
Effektiv og nøye på en gang.
Alltid tid til en prat og aldri forsinket.

Imøtekommende og bestemt.

Lege: Jon Christensen Skrevet

Jeg har hatt Christensen som min fastlege i over 20 år og har bare gode ting å si om han som lege og legesenteret. Han lytter og tar meg som pasient på alvor. Lett å prate med og har også lun humor. Jeg har anbefalt han til andre venner og de har også hatt samme erfaring som jeg. Han er myk i form og fast i sak. Anbefales på det sterkeste.