Harbitzalleen Legesenter AS

Tlf: 22 51 58 58 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Harbitzalleen Legesenter AS

Grundig vurdering

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Første besøk var veldig bra! Har hatt leger her i landet som ikke spør om noen ting første time og bare sender deg ut med letteste løsning. Ingrid var veldig profesjonell og spurte hva jeg lider av etc. utenom det nåværende problemet og tok seg tid til å høre på hva jeg hadde å si. Tok også en rekke blodprøver som kan utføres på stedet, noe jeg virkelig satt pris på (hadde et veldig behagelig besøk i laben med en profesjonell dame som kan sakene sine (kjente ikke nålen i det hele tatt). Personen som stod i resepsjonen kan nok ta et kurs innen data eller gå av med pensjon, men ellers helt topp!

Grundig og tillitsskapende

Lege: Robin Jareg Skrevet

Jareg er en meget grundig og kompetent lege. Tar dine problemer på alvor samtidig som han er effektiv. Om det er noe han kan bli bedre på så er det kanskje øyekontakt med sine pasienter og å ta seg noe mer tid på det personlige plan. Men personlig liker jeg han godt for hans grundighet og effektivitet.

Flink lege men fy for sekretærene

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Er super fornøyd med min lege hun tar seg tid og er engasjert. Problemet er de sure damene på telefon de er små frekke lytter ikke, er så jeg gruer meg hver gang jeg må ringe og booke tid. Det er dumt for ellers ett topp legesenter.

Fantastisk lege!

Lege: Knut Arne Gråbø Skrevet

Han er et meget omsorgsfull lege. Han er nøyaktig, seriøs og er en god lytter. Anbefales på det sterkeste.

Hva er bra og mindre bra

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Han er rask og du kommer inn til timen. Det er ofte unge vikarer for ham. Jeg har opplevd at han har ventet for lenge med henvisning.

meget behagelig og dyktig lege

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

måtte ha en hastetime på pga utenlandsreise med ett problem som hadde vart en stund. og da min fastlege var på ferie kom jeg til henne.hun var utrolig flink til og lytte og forklare og ikke minst et trygt og behagelig menneske.jeg ble 100% klokere når jeg gjikk ut av døren

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Robin Jareg Skrevet

Robin Jareg er en veldig dyktig og veldig grundig lege. Han tar seg alltid tid, lytter nøye før han svarer og tar det du sier alvorlig. Henviser alltid videre dersom behov eller han ikke føler han kan hjelpe deg der og da. Ringer hjem og følger opp! En utrolig service! Kan virkelig anbefales. Han jobber faglig og man kan stole på ham. Jeg anbefaler dr. Jareg sterkt!

Skarp, flink, smart ,flink,hyggelig

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Superfornøyd med said som lege. Han kan mye om det meste , selv har jeg vært imponert over kunnskap om alt fra ryggproblemer , graviditet, sjelden genetisk øyesykdom, osv. Han er veldig belest!

Dyktig og proaktiv!

Lege: Said Tutunchian Skrevet

En god lytter og en dyktig lege. Han er vet sine begrensninger og konferer med ulike instanser ved behov. Føler at jeg og familien er i de beste hender!

Bedre fastlege finnes nok ikke!

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Said er virkelig en fantastisk fastlege og en herlig person! Han er faglig dyktig, lyttende, følger opp, og er flink til å henvise videre når det er nødvendig. Said har vært den beste støtte og hjelp når vi har opplevd langvarig uavklart sykdom med et av barna. Said kan i grunnen sammenlignes med den perfekte landsbylegen/ familiedoktoren som fremstilles i filmer og serier, jeg tror ikke det finnes en flinkere og mer omsorgsfull lege enn han.

En av de flotteste medmenneskene

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Jeg er en av de heldige som har Said Tutunchian som fastlege. Beklager til dere andre, tror listen hans er konstant full som fastlege. Traff han første gang i 2010 ved en tilfeldighet da jeg trengte en eller annen resept. Ved det tidspunktet var han helt ny ved harbitzalleen legesenter, jeg fikk en time hos han som vikar, gikk etter den timen rett hjem, logget meg inn på nettet og skiftet over til han som fastlege. Han er imøtekommende, forståelsesfull, motiverende, dog meget pragmatisk, men han ser meg som ett totalt menneske. En person jeg har stor respekt og tillit til fordi han er den han er som menneske samt hans grunnverdier, ikke bare fordi han er legen min. Skal også legges til at fyren er en smarting med mye humor - dvs at han totalt sett er faglig dyktig. Tommel opp!

Seriøs, dyktig og imøtekommende.

Lege: Robin Jareg Skrevet

Tar seg god tid. Følger alltid opp det han lover. En lege jeg kan stole 100% på. I tillegg veldig behagelig.

Suverent dyktig fastlege.

Lege: Jon Christensen Skrevet

Jeg har hatt denne lege i svært mange år.
Han er faglig dyktig.
Han er opptatt av meg som pasient. Han har tid og viser at han vil lytte til meg som pasient.

Han er tollmodig og meget forståelsesfull. Jeg får normalt time med svært kort ventetid.

Personalet på legesenteret oppleves som hensynsfulle og hjelpsomme.
Legen kan absolutt anbefales !

Dyktig, behagelig og hyggelig lege.

Lege: Jon Christensen Skrevet

Jeg byttet til Jon Christensen på forsommeren i 2016 og av forskjellige årsaker har jeg vært der 3 ganger i løpet av 4-5 mndr. Jeg har hver gang blitt mottatt på en hyggelig måte og fått en profesjonell behandling - både av legen og av apparatet rundt ham. Flotte lokaler, vennlig betjening, kort ventetid etc. etc. Kan anbefales!

Ingen god lytter!

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Sliter du med psykiske lidelser er det lurt å velge en annen. Ingen god lytter, men er rask til å rekvirere til spesialist.

En kjempeflink lege

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Han er en meget empatisk lege, og har god kunnskap. Man kan snakke åpent om sine plager, han gjør allt han kan for å hjelpe.
Jeg stoler på ham med mitt liv :)

Veldig skuffet

Lege: Robin Jareg Skrevet

Har vært pasient over flere år med ca. 5-6 besøk. Det som er typisk er at han har ikke tid til å høre på meg, Føler meg som en plage for ham. Han viser lite empati og vil bare ha deg fortest mulig ut av kontoret.

Vennlig, ryddig og løsningsorientert fastlege

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Dr. Lysen er rask og vennlig. Hun leter etter løsninger på problemer og er imøtekommende mht plager og evt smerter.

Flink og dyktig lege

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Jeg har Said som min fastlege. Er veldig fornøyd. Han viser stor kunnskap og tar seg tid til å høre på meg. Fint å ha en fastlege som veit min for-historie og vil oppriktig bidra til å få meg frisk når jeg er syk. Setter også pris på at jeg kan se når han har ledig time så jeg enkelt kan booke time.

Jeg har vært pasient hos han i mange år og vil anbefale alle å få han som sin fastlege.

Betal og gå

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Enhver yrkesgruppe og enhver ansatt arbeider for å tjene penger. I serviceyrker er noe av "servicen" faktisk det å tilstrebe å skjule at en jobber hovedsakelig for å tjene penger. Også å skjule at en helst ønsker å få unna pasientene raskest mulig. Anne Karin fremstår veldig hyggelig og blid, men i stedet for å lytte til hva jeg egentlig er bekymret for, forklarer hun grundig noe helt annet, tar meg i hånden og sier takk for nå. Etter å ha hatt et par 5-minutters konsultasjoner med medisinsk leksikon, gir jeg opp og bytter fastlege.