Harbitzalleen Legesenter AS

Tlf: 22 51 58 58 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Harbitzalleen Legesenter AS

trygg og kunnskapsrik

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Hun er en veldig flink og snill med bra lytte evner. Hun er positiv og man føler seg trygg ved å snakke med henne.

Grundig

Lege: Robin Jareg Skrevet

Meget god erfaring med lege og legesenter. Grundighet og høy profesjonalitet. Rutine for tilbakemeldinger på prøveresultater etter time er betryggende. Dette var ikke praksis hos forrige fastlege ved negative (gode) resultater.

Fantastisk!

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Said er en dyktig lege og et godt menneske!
Han tar seg god tid til å lytte, og prøver å forstå. Han setter av tid til oppfølging og yter sitt beste for at du skal kunne følge med i prosessen av alt han gjør.

Jeg står i venteliste for å få ham som min fastlege og kommer til å gå en trygg fremtid i vente!

Hun "ser" deg

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

En meget flink lege som "ser" deg. Sitter ikke med nesa inn i en skjerm, men ser deg i øynene og setter deg i fokus.

Grundig vurdering

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Første besøk var veldig bra! Har hatt leger her i landet som ikke spør om noen ting første time og bare sender deg ut med letteste løsning. Ingrid var veldig profesjonell og spurte hva jeg lider av etc. utenom det nåværende problemet og tok seg tid til å høre på hva jeg hadde å si. Tok også en rekke blodprøver som kan utføres på stedet, noe jeg virkelig satt pris på (hadde et veldig behagelig besøk i laben med en profesjonell dame som kan sakene sine (kjente ikke nålen i det hele tatt). Personen som stod i resepsjonen kan nok ta et kurs innen data eller gå av med pensjon, men ellers helt topp!