Harbitzalleen Legesenter AS

Tlf: 22 51 58 58 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Harbitzalleen Legesenter AS

Dyktig og grundig

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Fantastisk fastlege, har vært hos han siden jeg flyttet tilbake til Norge.
Effektiv og nøye på en gang.
Alltid tid til en prat og aldri forsinket.

Imøtekommende og bestemt.

Lege: Jon Christensen Skrevet

Jeg har hatt Christensen som min fastlege i over 20 år og har bare gode ting å si om han som lege og legesenteret. Han lytter og tar meg som pasient på alvor. Lett å prate med og har også lun humor. Jeg har anbefalt han til andre venner og de har også hatt samme erfaring som jeg. Han er myk i form og fast i sak. Anbefales på det sterkeste.

SUPERfastLEGE

Lege: Said Tutunchian Skrevet

5 stjerner er ikke nok.
Said har vært min fastlege i flere år og det er alltid like hyggelig å komme til ham og det er lett å få time.

Alltid blid og høflig. Kunnskapsrik, flink til å lytte, forklarer godt og henviser til spesialist om nødvendig og følger deg godt opp etterpå.

Det er derfor med stooor sorg at jeg nå må finne meg en ny fastlege p.gr.a. flytting til en annen del av landet :(

Anbefaler ham på det varmeste og heldig er den som får overta min plass.

“ En fastlege som kan lytte”

Lege: Robin Jareg Skrevet

Jareg er en lege som uoppfordret ( det er det jeg føler) tar ansvar for sine pasienter.
Jeg føler meg trygg etter en konsultasjon hos Jareg.
Han er en lege som lytter til sin pasienter og følger opp videre behandling og utredning dersom det er nødvendig. Dessuten ringer han og gir opplysninger om resultater av prøver, hvilket føles betryggende og avstressende for meg som pasient.
Jeg er heldig som har en fastlege som han, den beste jeg har hatt til nå.😍 Han kan anbefales

Ung, dyktig og medmenneskelig

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Ingrid har en veldig god evne til å la pasienten føle seg hørt, blant annet ved å sette seg inn i tidligere epikriser og problemstillinger.

Hun har god oversikt over hvordan man skal komme seg videre i systemet om det skulle være nødvendig - deriblant bruken av private forsikringer. Videre svarer hun raskt å presist på spørsmål både under konsultasjon og på e-konsultasjon.

Kan ikke gjøre annet enn å anbefale henne på det varmeste.