Harbitzalléen Legesenter A/S

Telefonnummer22 51 58 5822 51 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av Harbitzalléen Legesenter A/S

En sjelden klok, vennlig, tillitsfull lege

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Jeg har vært hos Ingrid tre ganger.
Hun ser meg, lytter, og bryr seg, innhenter tidligere epikriser og diskuterer med andre spesialister når det har vært behov. Føler meg trygg hos henne 😍

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Dr. Tutunchian ser sin pasient, lytter, og har god menneskekunnskap. Møtes alltid med forståelse og profesjonalitet. Og ikke minst er han faglig dyktig. I tilfeller hvor vi har blitt henvist videre har det alltid vært til gode leger/institusjoner. Både min datter, nå 16. ( vi har vært pasienter en del år) og jeg er takknemlige for å ha en fastlege som Said Tutunchian

Drivende dyktig

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Dr Rolfsjord er virkelig flink i jobben sin. Jeg er ny pasient av henne dette året og har en ganske komplisert sykdomshistorie med sammensatte plager. Fra første konsultasjon opplever jeg at hun nøster opp i ting og virkelig tar tak i problemstillingene. Tidligere leger jeg har hatt har kommet med velmenene råd, men Rolfsjord er mye flinkere å følge opp og man føler at man er i trygge hender.
Virkelig kompetansesterk og dyktig lege som jeg trygt anbefaler videre

Behagelig og kunnskapsrik dame

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Det er alltid en hyggelig atmosfære på Ingrid sitt kontor. Hun er alltid veldig hyggelig og jeg er aldri redd for å spørre om det jeg lurer på. Hun tar spørsmålene mine og bekymringene mine på alvor og gir meg gode og velformulerte svar. Som en tidligere har nevnt her: hun ser deg. Jeg går alltid ut av legesenteret med et smil :-)

Hyggelig, flink og tillitsvekkende

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Flinkeste fastlege jeg har hatt. Fikk han etter jeg sluttet hos en annen. Hele vår fam. bruker han. Effektiv, dyktig, forklarende og får alltid tilbakemeldinger om det er noe på tok.