Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Har hatt Said som fastlege siden 2011, og har ingenting å utsette på hans arbeid. Han er en forståelsesfull ung mann som bryr seg om dine problemer og utfordringer. Han ringer alltid etter at prøver er tatt og gir beskjed om hva som ble resultatet.

Han gir deg energi og pågangsmot selv i de vanskeligste situasjonene. Bortsett fra i fellesferien så er han som oftest tilgjengelig både ved personlig oppmøte, over telefon og epost.

I tillegg syns jeg damene som jobber på resepsjonen er som oftest hyggelige og hjelpsomme.

Anbefales på det sterkeste.

Den beste fastlege!

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Dr. Said ikke bare kan faget sitt, men første og fremst, kan han menneske.
Jeg er utrolig glad for å ha han som min og mine barnas fastlege, vi er veldig heldige!

Meget dyktig og behagelig

Lege: Jon Christensen Skrevet

Føler meg "velkommen" og er flink til å følge opp. Føler han tar den tiden han trenger ved konsultasjonen.

Flink!

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Han forklarer mye, og begrunner hans resonnement på hvorfor han vurderer behandling/henvisning som han gjør. Sånt liker jeg.
Får inntrykk av at han kan faget sitt godt, og ikke redd for å henvise til spesialister hvis han er i tvil, betryggende.
Han er effektiv som alle andre leger, så greit å forberede seg på forhånd hva man skal finne ut av/hva man skal ha ut av timen.
Usikker på om Said evner å se andre plager pasienten kan ha, hvis ikke pasient konkretiserer det selv. Men det er vel ikke vanlig.

Veldig dyktig

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Han er grundig, og jeg føler alltid at han gjør alt for å hjelpe. Han tar seg tid, og jeg føler meg ivaretatt.