Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Dyktig lege

Lege: Robin Jareg Skrevet

Jareg er en utrolig flink lege som tar seg tid og lytter. Man føler at han bryr seg og at han liker det han gjør. Veldig enkel å snakke med og føler ikke at det blir noen tiltak å dra til han dersom det er noe. Anbefales på det sterkeste.

Følte meg veldig godt ivaretatt av legen

Lege: Robin Jareg Skrevet

Hadde vært inne og tatt mange prøver etter å ha slitt med et virus en stund. Da legen ringte hjem til meg en kveld, trodde jeg at enden var nær, men han ville bare si at prøvene var helt fine, og han lurte på om jeg følte meg bedre eller om jeg burde komme innom og ta noen flere prøver. Hadde aldri opplevd at en lege tok kontakt selv om prøvene var fine. Følte meg godt ivaretatt.

Utmerket fastlege!

Lege: Jon Christensen Skrevet

Jon har vært min faste lege i mange år, og jeg er meget fornøyd med kvalitet, service og tilgjengelighet! Jeg går til årlig helsesjekk hos ham, og det har gjort at jeg har fått plukket opp en del ting tidlig - før det utviklet seg.

Dyktig lege

Lege: Robin Jareg Skrevet

Meget dyktig lege som har pasienten i fokus. Behagelig og imøtekommende, tar seg god tid. Følger opp nøye.

Kunne ikke ha fått en bedre lege.

Lege: Jon Christensen Skrevet

Et besøk var det som skulle til for å finne svaret det andre leger hadde latt meg slite med 5-6 år.
Han har alltid tid. Er mer opptatt av å lytte og snakke enn å lese og taste.
Litt forenklet: Uten han hadde jeg kanskje ikke vært.