Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Hyggelig og kunnskapsrik lege

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Møtte meg åpen og spurte hva jeg trenge hjelp med. Stilte spørmsål til meg, og virket interessert. Top legemøte!

Integritet, kunnskap, kompetanse og omsorg

Lege: Sjur Olav Hesla Skrevet

Sjur kan beskrives som hel ved. Han står ved sine prinsipper, besitter enorm erfaring og kompetanse og imøtekommer pasienten og ser helheten for så å forholde seg deretter. På pasientens grunnlag og premisser. Han ser og lytter til deg, og finner løsninger tilpasset pasientens situasjon. Jeg vil anbefale Sjur på det sterkeste, han har betydd veldig mye for meg på flere ulike plan.

Kaotisk legebesøk

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Besøket opplevdes gjennomgående uprofersjonelt, både i form av lokalet og service. Uhygenisk og dårlig oppfølging.

Fabelaktig

Lege: Kine Fredrikke Dyremyhr Skrevet

Kine Fredrikke ser pasientene med en varme, profesjonalitet og medmenneskelighet som er unik. Hun gir en tydelig medisinsk forklaring og fremstår som et menneske som ser pasienten som et medmenneske med likeverd og tar pasienten på alvor.

Frekk og la på

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Akkurat byttet fastlege , prøvd å få kontakt med hun i en uke . Så var hun sykt sur fordi jeg sa jeg hadde byttet fastlege og prøvd å komme gjennom i en uke , så la hun på tlf .