Bolteløkka Legesenter

Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bolteløkka Legesenter

Lite kompetent og arrogant

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Stavdal uttrykte at pasient (jeg) blir friskere kun ved å snakke med fastlegen.

Dette oppfattes som at hun tror at folk ikke er syke, men kun har behov for en hyggeprat med legen for å bli frisk.

Oppfattes som arrogant og ikke hører etter hva pasienten kommer for til timen.

Fantastisk fastlege på alle plan

Lege: Jan Andreas Saxlund Pahle Skrevet

Andreas Pahle et en fantastisk fastlege på alle plan med et menneskesyn, en klokskap, en tålmodighet og en medisinsk kompetanse som over uovertruffen. Det finnes ikke nok stjerner her fot å beskrive denne legen. Jeg kan heller ikke få fullrost resten av personalet på Bolteløkka legesenter. Jeg er så takknemlig fot at det finnes sånne leger og sånne legesentre. Vi må ta vare på fastlegeordningen.

Dyktig og hyggelig fastlege

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Meget dyktig fastlege. Hyggelig og imøtekommende. For meg er det viktig at jeg blir hørt som pasient, og at jeg blir møtt som menneske og ikke bare som et «behandlingsobjekt». Opplever at jeg har noe å si, når det kommer til min egen helse hos denne legen. Aldri opplevd å bli overkjørt når jeg har stilt spørsmål ved behandlingsopplegg eller medisiner. Hun er imidlertid meget tydelig på hva hun anbefaler som lege, og henviser til spesialist ved behov. Klarer derfor å være tydelig som fagperson, og samtidig lytte til pasientens behov.

Flott fastlege

Lege: Jan Andreas Saxlund Pahle Skrevet

Jeg har vært så heldig å få ha Andreas som fastlege i mange år nå, og har vært veldig fornøyd i hele perioden.

Jeg har ikke hatt behov for legebesøk mer enn 1-2 ganger i året stort sett, men hver gang jeg er innom føler jeg meg sett, at han bryr seg og at han opptrer meget profesjonelt.

Jeg har bodd mange forskjellige plasser i Oslo-området, men jeg er villig til å ta litt reisevei for å få beholde Andreas som fastlege.

Dårligere fastlege skal du lete lenge etter...

Lege: Åsne Flatland Skrevet

Uff, sjokkert over hvor dårlig jeg som pasient har følt meg/hatt det etter legebesøk hos åsne. Vært innom flere ganger for samme ting (ila 6 mnd), gått ut igjen med null hjelp. Heldigvis byttet til annen fastlege, er veldig fornøyd nå.