Bolteløkka Legesenter

Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bolteløkka Legesenter

En kjempedyktig lege som lytter til pasientene

Lege: Jan Andreas Saxlund Pahle Skrevet

Jeg har gått til Pahle i noen år og kunne ikke tenkt meg en bedre fastlege. Han er faglig oppdatert og veldig god på både medisin og psykologi. Han lytter, ser hele situasjonen og kommer med gode og nyttige råd. Han er også flink med barn. Han er en veldig kunnskapsrik, empatisk og hyggelig person og føler meg heldig som har ham som fastlege.

Min beste lege

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Har hatt Hilde som lege i 14 år nå og er alltid lyttende, forståelsesfull og hjelpende med mine problemer, om det er fysisk eller psykisk. Hun sparte meg for tusenvis av kroner ved å lytte til meg som en psykolog ville ha gjort for noen år tilbake. Kan være litt vanskelig å få time hos, men hun er verdt ventetiden om du kan gjøre det. Hun skal bli med meg så lenge hun og jeg kan. Om du får Hilde Skrede som lege så hold på henne.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Åsne Flatland Skrevet

Vil anbefale Flatland på det sterkeste. Hun er faglig dyktig, oppvakt og lun.

Har hatt henne som fastlege i forbindelse med svangerskap, og opplever henne som interessert i pasienten og oppdatert innenfor svangerskap, fødsel og barsel. Hun gir aldri inntrykk av at hun har dårlig tid, og tar den tiden som trengs.

Hun svarer også raskt og konsist ved henvendelser via helsenorge.no.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Jan Andreas Saxlund Pahle Skrevet

Jeg har hatt Andreas som fastlege i snart to år nå. Jeg opplever han som svært kunnskapsrik, genuint nysgjerrig, flink med mennesker og en som liker jobben sin meget godt. Han tar seg alltid tid til å forsøke å forstå sammensatte tilstandsbilder, og er god på å forklare hvordan han tenker og vurderer. Han virker også å ha god forskningsmessig støtte når jeg vennlig utfordrer han på vurderingene hans, og det gjør at jeg kjenner meg trygg og ivaretatt. Det er lett å få time raskt, og han er fleksibel når det kommer til ulike kontaktflater. Han er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt til nå.

Seriøs og hyggelig!

Lege: Åsne Flatland Skrevet

Jeg er litt delt i hvorvidt det er riktig å vurdere leger på nett eller ei, men ender med å gjøre det her. Flatland har vært en god fastlege for meg: jeg opplever henne som en som er god til å se "the bigger picture". Dersom du behøver hjelp, får du god hjelp her. Liker meg forøvrig godt på legekontoret: alle er hyggelige, og det går an å få time innen rimelig tid.