Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerstrand Legesenter DA

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Jeg har hatt Eivind som fastlege i sju år og er veldig fornøyd. Han er lyttende, menneskelig, dyktig og nøye. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor, og han er også flink til å henvise videre når det er nødvendig. Han er god til å forklare og finne løsninger på de medisinske utfordringene jeg har hatt. I tillegg følger han alltid opp avtaler om å ringe tilbake/ta kontakt de gangene jeg har ringt kontoret. Jeg kan anbefale Eivind på det varmeste.

Forværelset har imidlertid forbedringspotensiale, da det til tider kan være vanskelig å komme gjennom på telefon.

Väldigt empatisk person

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Jag har ett väldigt gott intryck av honom. Bra på att lyssna, bra på att förklara ordentligt, svarar omfattande på frågor och är noga med att jag förstår vad han har förklarat. Allt detta sätter jag stor pris på!

I tillegg så utstrålar han ett lugn som jag tror bidrog till att min treåriga son stoler på honom. Tidigare har det inte varit någon läkare (inkl vana barnläkare) som har fått komma nära honom. Detta är inget problem alls, här han skapade en god relation och fick tillit från starten och hade stor förståelse för att det kan vara skummelt för en treåring att gå till doktorn.

Grunnet sin milda approach till min son klarade han att undersöka honom ordentligt och hittade något som alla andra läkare missat. Nu är vårt problem äntligen löst och livet lättare för oss!

Han här ska jag aldrig byta bort!

Tyvärr är personalen i receptionen ganska otrevlig och lite tillgänglig, så det borde de se på...

Kjempefornøyd

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Et absolutt sympatisk menneske og tillitsvekkende lege.
Har ikke høy terskel for å henvise videre, hvis behov.
Synes vi samarbeider godt.
Lyttende og forståelsesfull. Stiller opp.
Har hatt han som fastlege i 2-3 år og har blitt trygg på samarbeidet.

Resepsjonen på legekontoret er ikke plagsomt tilgjengelig, hverken på tlf eller over skranke. Har liksom buret seg inne bak glassmonteren og man må ofte vente lenge på kontakt.
Her er forbedringspotensiale.

Legekontoret er lett tilgjengelig for rullestol.

Anne Elisabeth Thurmann

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Dr. Thurmann har vært fastlegen min i over to år. Jeg er svært fornøyd med måten jeg blir tatt i mot på og lyttet til av henne. Føler at jeg alltid får god oppfølging av de tingene jeg oppsøker henne for.

Hun er vennlig og det er lett å føle et tillit til henne og snakke om alle problemer jeg måtte ha med min helse.

Den beste jeg har hatt

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Jeg ble kronisk syk, og var litt engstelig for hvordan fremtiden ble. Alexander ringte en veldig dyktig spesialist som tok meg i mot raskt, og han følger meg tett opp i samarbeid med spesialisten. Han tar meg alvorlig, og er veldig støttende.