Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerstrand Legesenter DA

En svært profesjonell og observant lege

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Ser an pasienter på en svært profesjonell måte, tilpasser seg elegant både barn og voksne. Flink til å skape tillit gjennom mild og sikker tilnærming. Lytter og observerer på en profesjonell måte. Grundig, effektiv og hyggelig. Sier ting som det er, lettfattelig språk, sender gjerne med en huskelapp🙂 God oppfølging. Som pasient kjenner man seg trygt ivaretatt. Anbefales!

En dyktig og klok lege

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Alexander Dorgelo er en lege som SER deg, både som menneske og pasient. Han har innlevelse, klokskap og og grundig refleksjon. Han ser sammenhenger som gjør at man føler seg trygg. Bedre blir det ikke !!!

Engasjert, lyttende og forståelsesfull.

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Hun skaper tillig og virker faglig sterk og oppdatert. Opplevelsen av å bli tatt på alvor var også sterkt til stede. Hun er flink til å undersøke små barn.

Lyttende, reflektert og hyggelig

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Alexander Dorgelo undersøker grundig når det trengs og ser lange linjer. Jeg opplever å bli sett som pasient på en måte jeg ikke har vært vant til, og jeg får den hjelpen jeg trenger. Han er lyttende, reflektert og hyggelig, virkelig opptatt av å hjelpe. Jeg har aldri hatt en bedre lege.

Empatisk og profesjonell

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

I dag hadde jeg min første time hos Dr. Dorgelo. Jeg var veldig nervøs i forkant, men takket være ham ble dette det beste legebesøket jeg har hatt. Legen er varm, empatisk og profesjonell. Denne kombinasjonen gjorde at jeg følte meg ivaretatt og hørt. Dorgelo er rett og slett en fantstisk lege! Jeg var veldig nervøs i forkant av timen. I helsevesenet møter man mange som dessverre ikke egner seg. Alexander er en av den gode sorten - den type lege Norge trenger mange flere av.