Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerstrand Legesenter DA

IMØTEKOMMENDE

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Byttet til Anne for ca 5 år siden, og føler at jeg har kommet til himmelen! Jeg har blitt møtt med forståelse, seriøsitet, en oppfølging uten sidestykke. Hun har alltid hatt tid, og ikke stresset med tiden. Jeg har fått seriøs og god hjelp med alt jeg har vært der for, og det har vært alt fra Angst, fjerning av føflekker, gyn. og henvisninger til sykehus for operasjon (ventetids operasjon, ikke akutt!). Hun er alltid blid og imøtekommen, OG SERIØS, så prøver du å få sykemelding fordi du har en buse på tvers, er ikke hun legen for deg. Jeg er så fornøyd at jeg anbefaler henne til de jeg kjenner.

Siste gang jeg går til henne.

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Skulle fjerne et lipom på størelse med en liten ert på skinka. Hun tok litt ekstra “for sikkerhetsskyld”. Lå med ryggen til og så ikke inngrepet før etterpå; erten var blitt til størrelsen på en drue (!) og det som normalt skulle være to sting var blitt til fem (har hatt tilsvarende inngrep tidligere). Jeg har smerter en uke etterpå nå jeg går, sitter eller ligger og det ødelegger nattesøvnen totalt. Ble ikke tilbudt resept på smertestillende engang (hjelper lite med Paracet).

Skal du ha et lite inngrep, styr unna her!

Veldig bra

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

En av de beste, lytter tilpasser seg ditt nivå. Sender deg videre om du trenger mere undersøkelser. Veldig tilgjengelig, klarer stort sett å gi deg time om du har litt dårlig tid. Da er det verdt å sitte litt ekstra på venteværelse, kanskje det er noen andre som også ønsket seg en "innimellom" time.
Har ikke prøvd så mange andre leger. Men da man har kommet i "reperasjonsalderen" blir det jo litt erfaringsutvekslinger blant kollegaer.

god oppfølging og presis

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Jeg har brukt henne som fastlege i 3 år etter at hun oppdaget en alvorlig skykdom hos meg, hun har fulgt meg opp veldig nøye og jeg føler meg svært trygg hos henne. Det er også veldig positivt at hun holder tiden. Jeg trenger ikke sette av halve dagen når jeg skal til legen slik jeg måtte hos min gamle fastlege. Jeg vil også skryte av de andre ansatte på dette legekontoret som alltid er blide og imøtekommende.

Usympatisk

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Synes hun var lite forståelsesfull og ganske overbærende. Jeg kom derfra med en dårlig følelse og vil helst ikke tilbake dit om jeg kan unngå det.