Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerstrand Legesenter DA

Lite hjelpsom

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Han svarer alltid "dette må du leve med".Jeg må som regel mase på at han skal ta tak i mine problemer. Når han sier at han ikke tenker å hjelpe meg, spør jeg hva jeg gjør her. Da tar han som regel tak idet, men motvillig. Han har skrevet henvisning til spesialist hvor han skrev "pasienten ønsker en second opinion, og har skiftet lege mange ganger". Jeg har flyttet flere ganger de siste 10 - 15 årene og det er derfor jeg byttet lege. Nå googler jeg og bruker naturmedisin istedenfor å gå til ham.

Veldig grundig og lyttende

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Opplevde å bli tatt godt i mot og grundig undersøkt da jeg var syk og veldig usikker på hva som feilte meg. Etter timen tok hun til og med kontakt med meg for å gi meg mer rådgivning om hva jeg kunne gjøre for å bli bedre.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

I en livs ekstensiell krise, tror jeg ikke jeg kunne ha møtt en bedre fastlege. Opplever gode omsorgs og  kommunikasjon evner, med kunnskap og ydmykhet.

Føler meg heldig!

Tar ikke problemer på alvor

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Hadde et alvorlig fysiologisk problem, ble avvist uten videre. Hun tok ikke tid til å snakke om problemet tilstrekkelig.

Svært flink lege

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Går helst ikke til lege, men når man virkelig trenger hjelp, er det godt å ha en så flink og behagelig fastlege som dr. Thurmann. Vår familie setter henne svært høyt. Vi er også svært fornøyde med betjeningen på legekontoret.