Legene på Sinsen

Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Sinsen

Anbefales

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Dr. Rai har vært min lege siden 2009. Jeg blir sett og tatt alvorlig. Det kjennes som å komme til en trygg havn når jeg kommer inn på kontoret. Selve lege kontoret kan godt oppgradere systemer og rutiner. Det blir litt venting og rot noen ganger, men jeg ville ikke byttet henne med noen! Selv ikke nå som jeg har flyttet til Hemsedal. Dr. Aman Rai er min lege så lenge hun er fastlege🙏❤️

Meget bra innyrykk

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Hei.
Etter fler års befatning og kjennskap til denne legen, så kan jeg bare si at hun er en kjempeflink, kunnskapsrik og human lege!
Kunne ikke fått noen bedre.👍🏼😊

G.W.

Utrolig dyktig lege!

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med Aman, som uansett hva man spør om svarer på en veldig profesjonell, smart og hyggelig måte og man merker at hun har bred kunnskap.

bra lege

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

etter å ha lest så mange negative anmeldelser, var jeg litt redd å gå til konsultasjon idag..men må si har møtt en veldig dyktig lege, som kan mye og har kunnskap..Hyggelig og grei dame. Men de jentene som sitter i resepsjonen, jeg har ikke ord for å si ærlig..hørte bak døren F*ck og Phh og mange misfornøyde lyder mot pasientene

Trygg og god

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Utrolig kunnskapsrik, vennlig og effektiv lege. Sympatisk, lyttende og løsninsorientert. Beholdt henne som fastlege selv om vi har flyttet ut av bydelen.