Legene på Sinsen

Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Sinsen

4 minuter besök

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Jeg ønsker å dele min skuffende opplevelse med legen Maja Husa Jakobsen. Jeg bestilte en akutt time og møtte opp til avtalt tid, men måtte vente i 20 minutter før jeg ble kalt inn. Til min frustrasjon, ble jeg ikke hjulpet i det hele tatt da jeg forlot kontoret bare 4 minutter senere. Jeg følte meg ignorert og min akutte situasjon ble ikke tatt på alvor. Det er uakseptabelt å vente så lenge for så å ikke få hjelp når man endelig får sin tur. Dessverre kan jeg ikke anbefale denne legen basert på min erfaring hon ville gå hem det var grunden.

Lite imøtekommende og interessert

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Gir et dårlig førsteinntrykk. Første gang jeg er der i dag, men hun spør ikke noe om tidligere sykdomshistorie, om jeg har flere spørsmål eller noe annet som kan være av interesse. Svært lite blikkontakt. Sitter bare på pc. Går mot døren og skal slippe meg ut før hun i det hele tatt spør om det er noe mer eller om jeg har spørsmål.

"Trygg, kunnskapsrik, svært dedikert"

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Min fastlege gjennom mange år; alltid opptatt av å hjelpe, være tilgjengelig.
Gir ikke opp før du som pasient har fått hjelp videre i spesialisthelsetjenesten om nødvendig!
Jeg er evig takknemlig!

Verdens beste fastlege

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Han er dyktig, erfaren, vennlig, omsorgsfull og bryr seg genuint om pasientene. Føler seg sett når man er der. Beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Føler meg blir hørt og ta på alvor.

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Legen bruker mye tid til å snakke med pasienten , hører til problemer , tar på alvor, svarer nøyaktig spørsmålet fra pasienten og henviser til en spesialist hvis det er nødvendig. Jeg kommer veldig fornøyd ut av legekontoret.