Schouslegene DA

Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Schouslegene DA

Anbefales ikke

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Vil ikke anbefale Nadia Shaukat i det hele tatt. Fikk henne oppført som min fastlege da min forrige var utilgjengelig.
Det virker som hun aldri har tid og etter 5 minutter så avslutter hun timen med en beskjed om at nå er timen ferdig. Sitter også igjen med en følelse av å ikke bli trudd på når jeg har hatt timer hos henne og har måttet dra med uforettet sak. hun undersøker ikke, men er veldig opptatt av andre "ting". Noen timer har også endt opp i krangling. Fikk diagnose på at jeg var syk av hennes vikar neste time jeg hadde der. Setter aldri mine ben hos henne en gang til.

Hyggelige mennesker i resepsjonen

Hold dere unna denne legen. .

Lege: Waleed Ben Saleem Skrevet

Denna legen anbefales ikke. Han er kald. Leser ikke journaler og har en likegyldig holdning. Jeg kommer dit med plager. Men han vil ikke høre på meg. Han svarer ikke når man har spørsmål. Enkelte ting kommer ikke av en grunn men I hans tilfelle Gjør det det. Styr unna denna legen. ........ Han skulle aldri Vært lege. Lege er en som forstår sine problemer ikke dra en lenger ned I grøfta enn man alerede er. Jeg turte ikke gå til legen med mine plager blei Jo ikke hørt uansett.

Nei. Ikke min lege lenger

Lege: Waleed Ben Saleem Skrevet

Føler jeg ikke blir tatt på alvor. Etter jeg kom ut etter første time hadde jeg en veldig rar og ubekvem følelse i hele kroppen. Alt for direkte og uinteressert i mitt problem. Har i etter tid ikke tatt kontakt med lege da jeg har vært syk da jeg føler jeg bare kunne blitt verre om jeg hadde besøkt han. Han hadde heller ikke satt seg inn i journalen og virket meget uinteressert i å gjøre det.

Brukket tå

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Måtte til Nadia pga at min fastlege ikke var tilgjengelig.
Hadde en brukket tå, som hun bare så på og sa 'Ja.. Den kan jo være brukket den'.
Så sa hun at den burde teipes.. Og å litt på meg før hun 'Ja, jeg kan gå å se om vi har noe å teipe med..'.
Så kom hun tilbake med teip, og så måtte jeg teipe tåen min på egenhånd...
Var inne der i 4 minutter, måtte teipe min egen tå, og det måtte jeg betalt 260 kr for.

Anbefaler ikke

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Hun er høflig og fremstår profesjonell, men med er svært kald og mekanisk i kontakten (også når det er snakk om sensitive tema). Monotont stemmeleie hele samtalen.
Hun signaliserer tydelig at hun har dårlig tid, og gjerne vil avslutte timen så raskt så mulig. Jeg gikk fra timen med mange ubesvarte spørsmål og med sikkerhet på at jeg ville bytte fastlege!!