Linderud Legesenter DA

LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Linderud Legesenter DA

Avvisende

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege siden 2015. Hun er avvisende og uinteressert. Hun ser på dataskjermen under hele konsultasjonen, og gjør minimalt med undersøkelser eller henvisninger til å sende videre når hun mangler kunskap om sykdomen. Kjempe dårlig på oppfølging og tar deg ikke helt seriøst etter undersøkelser eller prøver. Uinteressert å finne ut årsak hvorfor man har mye plager/vond/dårlig tilstand.
Hun uintresert i sine pasienter, snakker på en nedlatende måte,særlig når det gjelder psykisk helse. Ikke noe hjelp med det,sier ifra at man må skjerpe seg og det skal gå over. Har altid dårlig tid, forsinket ca i 1 time.
Hun gir deg en følelse/sier ifra at du er i veien og bruker opp tiden hennes.
I to siste år jeg vært mye syk med forskjelige sykdomer/plager og fikk veldig lite hjelp og forståelse. Jeg har fått nok og bytter derfor fastlege.

Uinteressert i sine pasienter

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Jeg hadde Jolanta som fastlege i noen år. Hun virker uinteressert i sine pasienter. Snakker på en nedlatende måte. Har alltid dårlig tid. Jeg sitter og venter 30 min-1 time etter at timen har startet. Når det gjelder undersøkelser og prøver, må man selv mase om å få henvisninger eller sykmelding ved behov. Dårlig oppdatert på sykdommer og symptomer.

Dårlig

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Jeg har hatt henne i noen år. Måte bytte fastlege pga jeg opplevde mer en useriøs lege. Sitter bare å stirrer inn i skjermen. Kommuniserer dårlig med pasienten, er uinteressert i pasientens meninger. Kjempe dårlig på oppfølging og tar deg ikke helt seriøst.Komentere at har dårlig tid. Vanskelig å få henvisning videre til spesialister,tregg med sykmelding ved sykdom.
Hele tiden forsinkelse,minst 30min-1time.

Effektiv, kunnskapsrik, empatisk

Lege: Svein Erik Welle Skrevet

Svein Erik er den beste fastlegen jeg har hatt. Har klarte å stille riktig diagnose, mens hudspesialisten hadde satt i gang feilbehandling.
Anbefales på det sterkeste!!!

Ikke hjelpsom

Lege: Adam Kubak Skrevet

Jeg spurte han om hjelpe meg med problemer, han sa det ingen kan hjelpe meg. Ikke hjelpsom, verre helse etter behandlig fra han. Jeg tenke det han trenger ny kurs om psykiskhelse og kurs av vurdering pasienten sine for bedre hjelp.