Linderud Legesenter DA

LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Linderud Legesenter DA

Trygg og kunnskapsrik lege, rolig og behagelig

Lege: Svein Erik Welle Skrevet

Bruker han som reserve lege, når min er på ferie eller borte. Han er dyktig og kan sitt fag. Sender deg videre om det er noe som må utdypes, veldig fornøyd

Trygg kunskaprik, lytter til hva du har å si, sender videre til spesilist om nødbendig

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Jolanta tar vare på sine pasienter
Til enhver tid, flink til å følge opp
Har gått hos henne siden hun begynte her, hun er enestående som person og lege

Meget dyktig lege

Lege: Adam Kubak Skrevet

Jeg har brukt Adam Kubak som fastlege helt siden fastlegeordningen ble iverksatt. Har ikke angret en dag. Han er bestemt men jeg føler at han er veldig opptatt av meg som pasient, har hjulpet meg mange ganger med forskjellige sykdomstilfeller. Etter at jeg ble pensjonist har jeg flyttet fra Oslo (6 mil) men håper at jeg får benytte doktor Adam Kubak så til min tilmålte tid her på jorden er omme.

Interessert og veldig dyktig.

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Interessert, faglig dyktig, enn som virkelig vil hjelpe, bruker tid på deg og ser deg, tar deg på alvor, skaper trygghet og forståelse. Glad, glad, blid, oppmuntrende.
Rask med tilbakemeldinger. En lege man får veldig respekt for og god tillit til. Håper ikke hun går av med en pensjon før om lenge, lenge..🤗

Uprofesjonnel, arogant

Lege: Adam Kubak Skrevet

Han er arogant for unge helse problemer, når jeg kommet med vondt, han si meg det jeg er for unge og frisk, og miste han tid. Han er usympatisk, arogant og ikke hjlepsom. Anbefaler ikke