Oris Dental Trondheim AS

Telefonnummer73 99 19 9973 99 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheim Torg, Kongens gate 11 7013 Trondheim
Oris Dental Trondheim AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oris Dental Trondheim AS

Veldig bra!

Tannlege: Asa Margret Eiriksdottir Skrevet

Effektiv og bra behandling. Svarte bra på spørsmål og hadde full kontroll på verktøyet. I tillegg svært rimelig for studenter!

Super tannlege!

Tannlege: Anne Sætherø Skrevet

Anne er skikkelig dyktig! Hun lytter og tar seg god tid. Hun er forståelsesfull og tar seg tid til å forklare hvis man er bekymret eller redd for nåler og borring. Har gått til henne i 10 år og det skal jeg fortsette med.

Rotete

Tannlege: Odd Bjørn Jøstensen Lutnæs Skrevet

Behagelig tannlege under selve timeavtalene med et avslappet vesen, men rotete/dårlig oppfølging underveis. Han la på kunstig bein i min overkjeve og deretter satte han inn to implantater. Hadde totalt tre operasjoner. Dårlig til å informere om hva han skal gjøre når du har time hos han og hva som er gangen videre i behandlingsforløpet. Måtte stadig mase på å få det jeg jeg skulle ha av info og oppfølging.

Beste behandlingen jeg har fått

Tannlege: Anne Ingeborg Slupphaug Skrevet

Jeg har i mange år slitt med tannlegeskrekk. Aldri følt at jeg har blitt tatt seriøst før jeg kom til denne tannlegen. Dyktig tannlege som samtidig tar vare på pasientene. Jeg er ikke redd for å dra til tannlegen lengre.

Kjempeflink

Tannlege: Eli Rønnaug Audunson Skrevet

Kurerte meg for en mangeårig tannlgefobi. Hun er en helt fantastisk tannlege som gjør en utrolig bra jobb.