Oris Dental Trondheim AS

Telefonnummer73 99 19 9973 99 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheim Torg, Kongens gate 11 7013 Trondheim
Oris Dental Trondheim AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oris Dental Trondheim AS

Grei tannlege om det er snakk om en enkel fylling.

Tannlege: Anne Sætherø Skrevet

Har god kontroll hvis det er en enkel fylling som skal byttes. Mer avansert jobb som krone, stift, karies og betennelse er det en enorm forbedringspotensiale for.
Det bør være rom for å lytte på pasientenes behov og akte etter disse, fortelle underveis om behandlingen. Det kom flere overraskelser på meg som å få banket på en betent tann om og om igjen etter at jeg har varslet om at det er veldig vondt, å få munnen stappet med illeluktende avstøpningsmasse, uten forvarsel om at det skal skje i det hele tatt, mens tannlege snakket om private ting med tanlegeassistent, og så videre. Har opplevd samme behandling i flere år og det blir ikke bedre, så jeg kommer til å bytte tannlege nå.

Veldig bra!

Tannlege: Asa Margret Eiriksdottir Skrevet

Effektiv og bra behandling. Svarte bra på spørsmål og hadde full kontroll på verktøyet. I tillegg svært rimelig for studenter!

Super tannlege!

Tannlege: Anne Sætherø Skrevet

Anne er skikkelig dyktig! Hun lytter og tar seg god tid. Hun er forståelsesfull og tar seg tid til å forklare hvis man er bekymret eller redd for nåler og borring. Har gått til henne i 10 år og det skal jeg fortsette med.

Rotete

Tannlege: Odd Bjørn Jøstensen Lutnæs Skrevet

Behagelig tannlege under selve timeavtalene med et avslappet vesen, men rotete/dårlig oppfølging underveis. Han la på kunstig bein i min overkjeve og deretter satte han inn to implantater. Hadde totalt tre operasjoner. Dårlig til å informere om hva han skal gjøre når du har time hos han og hva som er gangen videre i behandlingsforløpet. Måtte stadig mase på å få det jeg jeg skulle ha av info og oppfølging.

Beste behandlingen jeg har fått

Tannlege: Anne Ingeborg Slupphaug Skrevet

Jeg har i mange år slitt med tannlegeskrekk. Aldri følt at jeg har blitt tatt seriøst før jeg kom til denne tannlegen. Dyktig tannlege som samtidig tar vare på pasientene. Jeg er ikke redd for å dra til tannlegen lengre.