Oris Dental Trondheim AS

Trondheim Torg, Kongens gate 11 7013 Trondheim
Oris Dental Trondheim AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oris Dental Trondheim AS

Helt super tannlege!

Tannlege: Anne Kristine Solheim Skrevet

En veldig dyktig og flink tannlege jeg kan anbefale til alle! Hun tar hensyn til pasienten sine behov og er tydelig ekspert på sitt felt!

Super service

Tannlege: Anne Sætherø Skrevet

Hadde time i dag og kunne ikke vært mer fornøyd!
Møtte en veldig hyggelig og imøtekommende dame.
Lyttet til meg og forklarte underveis hva hun skulle gjøre.
Kan absolutt anbefales!

Snilleste og flinkeste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Anne Kristine Solheim Skrevet

Solheim er ufattelig flink til å skape trygghet og er veldig profesjonell samtidig som hun er morsom, snill og veldig omtenksom. Det settes stor pris på at hun husker deg og din bakgrunnsinformasjon. Skulle lett betalt for å få henne meg meg til evt. neste bosted for denne tannlegen er helt unik!

Grei tannlege om det er snakk om en enkel fylling.

Tannlege: Anne Sætherø Skrevet

Har god kontroll hvis det er en enkel fylling som skal byttes. Mer avansert jobb som krone, stift, karies og betennelse er det en enorm forbedringspotensiale for.
Det bør være rom for å lytte på pasientenes behov og akte etter disse, fortelle underveis om behandlingen. Det kom flere overraskelser på meg som å få banket på en betent tann om og om igjen etter at jeg har varslet om at det er veldig vondt, å få munnen stappet med illeluktende avstøpningsmasse, uten forvarsel om at det skal skje i det hele tatt, mens tannlege snakket om private ting med tanlegeassistent, og så videre. Har opplevd samme behandling i flere år og det blir ikke bedre, så jeg kommer til å bytte tannlege nå.

Veldig bra!

Tannlege: Asa Margret Eiriksdottir Skrevet

Effektiv og bra behandling. Svarte bra på spørsmål og hadde full kontroll på verktøyet. I tillegg svært rimelig for studenter!