Oris Dental Trondheim Torg

Oris Dental Trondheim Torg holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Oris Dental Trondheim Torg

Ikke fornøyd

Tannlege: Ivar Morten Fagerholt Skrevet

Jeg opplevde at kommunikasjonen var dårlig, jeg hadde bestilt tannhelsesjekk med bilder og tannrens, men han ville ikke ta tannrensen og prøvde å si at han kunne ta det neste gang. Han ville sette opp ny time til å bore et "hull" jeg har hatt i mer enn 8 år og som ikke har utviklet seg noe, og ville derfor utsette tannrensen (som er inkludert i tannhelsesjekken). Jeg klaget på behandlingen etter timen, men klinikken kom aldri med et svar, de påstod at de ventet på svar fra avdelingsleder hver gang jeg spurte om oppdatering...
Prisen for tannhelsesjekken ble også høyere enn hva som var oppgitt i prislisten.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Kenneth Brænd Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk hele livet,men med kenneth som tannlege blir dette aldri ett problem igjen!
Anbefales.

Veldig behagelig tannlege

Tannlege: Anette Mari Svensson Skrevet

For noen som ikke er glad i tannleger er dette den perfekte tannlege. Hun er veldig profesjonell, behagelig og ikke minst faglig dyktig. Ingenting å utsette på Anette.

Den beste tannlegen!

Tannlege: Anne Kristine Solheim Skrevet

Tine har vært min tannlege i mange år og jeg kan ikke få rost henne nok for hennes faglige kompetanse og egnethet! Hun er forberedt og oppdatert, forklarer underveis og er alltid verdens blideste. Glemmer nesten at jeg er hos tannlegen.

Livets tannlege

Tannlege: Anne Kristine Solheim Skrevet

Anne Kristine Solheim er profesjonell, varm, utrolig hyggelig, rolig og behagelig. Hun leser seg godt opp på forhånd og husker detaljer som gjør at man føler seg ekstra godt ivaretatt. Skulle ønske jeg kunne funnet en tannlege som henne på det nye stedet jeg har flyttet til.