Oris Dental Trondheim Torg

Oris Dental Trondheim Torg holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Oris Dental Trondheim Torg

Anbefales :)

Tannlege: Camilla Eldrup Henriksen Skrevet

Jeg har vært mye til tannlege igjennom mitt ikke så altfor lange liv, men dette er den beste opplevelsen jeg har hatt av et tannlegebesøk til nå. Meget profesjonell og dyktig tannlege som informerte meg om hva som skulle skje underveis. Jeg skulle trekke en visdomstann og var nervøs for dette, men hadde en svært god opplevelse av det hele. Har heller ikke hatt noe som helst komplikasjoner eller smerter i etterkant. Kommer ikke til å grue meg til evt. neste gang jeg må trekke, da jeg kommer til å bruke samme tannlege igjen. Anbefales.

Tannlegekontoret generelt virker også som de er opptatt av å være både faglig og utstyrsmessig oppdatert, slik som nevnt i en annen vurdering her. Det virker også som hygienen er godt på plass. Man får en god følelse når man kommer inn døra, blir møtt av blide helsesekretærer/tannpleiere og det er godt å sette seg i tannlegestolen. Dog en litt stiv pris, men jeg mener likevel at jeg har fått god valuta for pengene. Meget godt fornøyd!

SÅ FLINK!

Tannlege: Eli Rønnaug Audunson Skrevet

Jeg har egentlig fryktelig tannlegeskrekk, men Eli har kurert meg på en tannlegetime!
Hun er profesjonell, flink, forsiktig, blid og positiv. Hun forteller deg hva hun gjør og hva hun skal gjøre. Jeg følte meg veldig trygg og ivaretatt hos henne. Anbefaler henne til alle! :)

Kjempeflink og forstående

Tannlege: Camilla Eldrup Henriksen Skrevet

Trakk en visdomstann uten noen komplikasjoner, heller ikke smerter etterpå!
Dyktig og forståelsesfull dame for en med tannlegeskrekk
Anbefales!

Meget solid tannlege

Tannlege: Anette Mari Svensson Skrevet

Dette er den beste tannlegen jeg har hatt. Faglig dyktig, netthendt og ikke minst et meget behagelig vesen. Anbefales!

Grei nok

Tannlege: Tore Andre Ohm Skrevet

Var inne for en sjekk, som resulterte i to hull.

Selve behandlingen gikk greit og smertefritt. Jeg er så gammel at bedøvelse ikke var et tema da jeg startet å gå til tannlegen. Resultatet er at lyden fra borret ikke er noen favoritt. Noe som er med på å berolige meg er når tannlegen forteller litt hva som skjer. Forventer ikke å få en detaljert beskrivelse, men hadde vært kjekt med kommentarer som: "da skal vi sette bedøvelsen, og du vil kjenne to små stikk" "da skal vi borre litt" "nå er jeg ferdig med å borre" "da gjennstår det bare å bla bla bla, så er vi ferdig"

Etter behandlingen hadde jeg også satt pris på å få en litt generell tilbakemelding om tilstanden i munnen. Dette er jeg vant med fra tidligere tannleger. For eksempel få beskjed om at det ser greit ut, men du bør bruke bla bla bla. Spessielt hvis det er noe spesifikke tiltak jeg bør gjøre. Spurte litt på slutten av timen, men følte jeg måtte grave litt for å få noen svar.

Oppsummert har jeg ingenting å utsette på selve behandlingen, men vil rett og slett at han hadde snakket litt mer.