Lilletorget Legekontor

Brugata 14 0186 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lilletorget Legekontor

Jeg stoler ikke på ham lengre.

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Etter 3 ganger med uheldig svarmåte, og feil svar...velger jeg å bytte fastlege. Han har beklaget hver gang, men det hjelper jo ikke når det gjentar seg.

Styr unna

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Vil absolutt ikke anbefale han. Roter bort prøvesvar eller glemmer å fortelle om viktige prøvesvar. Tar ikke pasienten på alvor.

Lite troverdig

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Jeg føler at jeg ikke kan stole på legens uttalelser. Han ser ikke engang på meg (når jegg har fysiske plager). Sist jeg ar på besøk ble det ikke stilt noen spørsmål og jeg ble på ingen måte undersøkt. Oppleves som best til å skrive ut resepter og sykemeldinger selv når jeg ikke ønsker det. Jeg fikk skrevet ut sykemelding uten at han engang spurte hva jeg jobber med.

good but not so nice

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

Dr Tahira was pretty good, but the clinic is not very helpful.
Usually have to wait over 10 minutes for someone to answer the phone and while they work from 8am to 3pm, they close for an hour over lunch, where no one will even bother to answer the phone. Wish I only had to work 6 hours a day and got paid an hour lunch.
Appointments are also hard to get sometimes and they have actually recommended that I go to legevakt as it will be quicker to see someone if you are sick.

Flink lege

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Han har vært min fast lege i 5 år. Jeg syns han er veldig flink lege. Og jeg har alltid vært fornøyd.