Lilletorget Legekontor

Brugata 14 0186 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lilletorget Legekontor

Solid, alltid lyttende...

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Etter at min fastlege gjennom mange år, ved Lilletorget Legekontor gikk av med pensjon fikk jeg Ragnar Holthe som ny fastlege. Han er meget faglig dyktig, hører på pasienten, om nødvendig sender pasienten videre til spesialist. I tillegg en person med mye humor, noe som gjør at man nærmest gleder seg til et besøk. Han tilhører en ny generasjon leger, og er i særklasse på alle måter!

Følger ikke godt nok opp...

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Litt skuffet over oppfølgingen til Ragnar, selv om han virker ganske empatisk og intressert i å hjelpe. Synes det er litt leit når jeg har fått han anbefalt som en god lege av en bekjent.

Tillitsvekkende

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

Tar deg alvorlig. Rask. Stiller gode spørsmål. Gir god service. Vekker tillit og du føler deg godt ivaretatt.

En mer profesjonell lege – lydhør, empatisk, grundig, effektiv og pasientorientert – må du lete lenge efter.

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Dr. Holthe har vært min fastlege i noen år nu, og han leverer alltid. Jeg konsulterer ham ca. to ganger i året for den sedvanlige kjøttkontroll. Timeavtaler – periodiske så vel som akutte – fås kjapt og sømløst. Vel kan der være litt "friksjonsventetid" når man møter opp – som overalt ellers.
I samarbeide med sine øvrige kolleger på legekontoret yter han en upåklagelig service.
Istedenfor umiddelbart å dykke inn i PC-en og klimpre på tastaturet, så lytter han alltid på det du måtte ha på hjertet, noe som inngir tillit og god kommunikasjon. Man føler seg ivaretatt og grundig fulgt opp, og egeninnsikten økes.

Jeg gir Dr. Holthe mine beste anbefalinger.

Svært fornøyd!

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

Tahira Gilani Mehrnawaz tok seg god tid til å lytte og jeg følte meg godt ivaretatt. Hun tok meg på alvor og nølte ikke med å videresende meg til spesialist for en mer omfattende undersøkelse. Hun er veldig hyggelig og er tilstede i øyeblikket sammen med pasienten.