Lilletorget Legekontor

Brugata 14 0186 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lilletorget Legekontor

Alltid forsinket

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Denne legen er alltid forsinket til timen, selv når jeg bestiller første time på dagen. Siste gang jeg var hos ham var han så forsinket at det ikke ble tid til å gjennomføre undersøkelsen. Likevel tok han betalt. Han later ikke til å ha respekt eller forståelse for at også pasientene har andre ting å gjøre, og er lite ydmyk.

Beste Famililege :)

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Ragnar har vært min fastlege i mange år, min mann og barn går også til han. Han er veldig sympatisk og flink han får ting gjort med en gang.

Veldig bra fastlege

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Han er en god lytter og samtalepartner. Etter at den forrige legen gikk av med pensjon, så kunne ikke jeg fått en bedre erstatter. Dessuten har Heggedal humoristisk sans. Det er jo bra i all elendigheten man kan komme opp i.

Feiende flott fastlege

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Min kone, min sønn ovn jeg har brukt Dr. Heggedal i en årrekke. Får alltid time svært raskt. Minimalt med ventetid på venterommet Alltid hyggelig og imøtekommende. Kjapp med å henvise hvis nødvendig. Viser interesse og er lett å snakke med. Har et lite akvarium, noe som har vært til stor glede for den minste. Heggedal (Heggis internt i familien) kan trygt anbefales!

God lege

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Et hyggelig legekontor å komme til, som til og med har levende lys som gjør ventetiden litt hyggeligere. Ragnar har vært min fastlege i over 6 år og jeg har alltid blitt tatt godt i mot og fått gode råd og hjelp. Jeg setter pris på at han husker hvem jeg er og spør gjerne hvordan går med barnet mitt. Rett og slett en veldig god lege som strekker seg litt ekstra i kundebehandling, synes jeg. Veldig greit at det er mulig å bestille time via internett.